Vanredne okolnosti zahtevaju vanredne mere i prilagođavanja u organizaciji događaja kakve smo do sada poznavali. Da bi 29. SOF bio zaista siguran za sve učesnike, prihvatićemo samo ograničeni broj, 450 posetilaca, u saradnji i sa pozitivnim mišljenjem NIJZ-a na novom, delimično otvorenom prostoru događaja u Litostroju u Ljubljani. Kao što ćemo čuti i na festivalskoj sceni, virus ima i svoju dobru stranu. Budući da smo festival čekali pola godine duže nego bilo koja druga godina, još više mu se radujemo, pa smo odlučili da festivalsko iskustvo pružimo na daljinu, iz udobnosti doma ili kancelarijske stolice, i pružimo još prijatnije cene za registraciju – saopštavaju organizatori.
U duhu vremena, ovogodišnji mladi kreativci sastali su se na daljinu sa predstavnicima žirija Aljošom Bagolom i Blažem Ritmaničem i započeli rad na izazovu koji im je pripremila Zavarovalnica Triglav. Danas će uži izbor od 10 parova predstaviti svoje ideje petočlanom žiriju, a najbolje tri ideje mladi kreativci predstaviće na festivalskoj sceni 10. septembra. Pobednici takmičenja putovaće na festival Cannes Lions 2021 i učestvovaće na takmičenju „Ioung Cannes Lions“ u kategoriji „Digital“ na svetskom takmičenju. Naručilac i izvođač konkursa, Slovenačka reklamna komora, zajedno sa svojim partnerom, Zavarovalnicom Triglav, pokriće troškove startnine pobedničkog para za takmičenje u Kanu, a NLB će im obezbediti džeparac u ukupnom iznosu od 1.000 evra (bez PDV-a). Mladi kreativci će u Kan otići sa Peugeotom 208, koji im besplatno na nedelju dana daje P Automobil Import d.o.o., a za njihovo prenoćište u Kanu pobrinut će se Collegium Mondial Travel. Ni drugoplasirani ni trećeplasirani takmičari neće biti razočarani. Oni će biti nagrađeni besplatnim učešćem na jubilarnom, 30. SOF-u.
Prijava za učešće na SOF-u na sledećem linku: https://sof.si/udelezenci/cenik-osebna-udelezba