Young Lions Srbija 2017 poziva sve mlade advertajzing profesionalce da se prijave na takmičenje i pokažu najkreativnije ideje.
Cannes Young Lions takmičenje od 1995. godine okuplja svake godine 400 najboljih mladih kreativaca iz celog sveta i daje im prostor da se svojim idejama i talentom istaknu u prestižnom društvu slavnih kreativnih direktora.
Na takmičenje se (do 9. marta u 12 časova) mogu prijaviti svi mladi advertajzing profesionalci na početku svojih karijera koji rade u okviru advertajzing industrije i imaju 30 godina ili manje (rođeni 24. juna 1987. godine ili posle).
Festivalske propozicije od prijavljenih očekuju radno iskustvo, pa je, nažalost, takmičenje zatvoreno za studente.
Registrovani timovi 11. marta dobijaju kreativni brif kreiran od partnera takmičenja na koji moraju da odgovore u roku od 24 sata.
Srbija šalje jednog predstavnika, tim sastavljen od dvoje takmičara (art director i copywriter), u kategoriji Print, koji će od 17. do 24. juna biti deo Cannes Lions Festival Week.
Svečana dodela nagrada biće 25. aprila u Hotelu Raddison, kada će se pored priznanja Young Lions, uručiti i tradicionalna UEPS-ova nagrada za životno delo.
Za pobednika je obezbedjeno plaćeno putovanje u Kan, uključujući prijave za Young Lions festival, plaćen put i smeštaj i propusnice za seminare i dodele nagrada.