vesti

Svetski klasici na domaćinski način

Jedan od sponzora i prijatelja nedavno održanog 52. Bitef festivala bio je i Carnex, koji je želeo da obraduje sve posetioce i širu javnost zanimljivim aktivacijama na društvenim mrežama tokom trajanja pozorišnih svečanosti. Osmišljavanje i realizacija ovih aktivacija bio je zadatak digitalnog tima agencije McCann Beograd, koji je na zadovoljstvo svih, a sudeći prema reakcijama publike i rezultatima na digitalnim kanalima, ovaj zadatak uspešno rešio.

Carnex i Bitef dele zajedničke vrednosti – dugovečnost, kvalitet i tradiciju. Oba brenda prisutna su u Srbiji više od pola veka, a poštovanje i ljubav prema njima širi se daleko izvan granica u kojima su nastali. Aktivacija „Daske koje život znače“ nastala je iz želje da se publici, koja je željna kulture i kreativnija nego što bi se moglo pretpostaviti, pruži mogućnost da bude „umetnik na dan“. Zadatak je bio prost: napisati nastavak citata iz poznatih dela koja su gostovala na Bitefu – Ilijada (Homer), San letnje noći (Šekspir) i Galeb (Čehov). Iako se to nije tražilo, najveći broj komentara posetioca Carnex Facebook stranice je, pored toga što su bili kreativni i šašavi, na duhovit način spontano uvezivao zadate citate sa brendom.

Digitalne aktivacije mogu biti ključne za izgradnju pozitivne percepcije brenda u okviru njegove ciljne grupe, ali i u široj javnosti. One podstiču online zajednicu na interakciju sa brendom i na kreativnost, a uz to i stvaraju jače emotivne veze između brenda i potrošača. Uspešne brend aktivacije na društvenim mrežama generišu angažovanost ciljne grupe, veliki broj lajkova, komentara i deljenja sadržaja. Carnex i McCann Beograd tokom samo nedelju dana su realizovali tri aktivacije, a ostvareni su sledeći rezultati: 3.226 interakcija, od čega 313 ludih komentara. Odabrano je 15 pobednika, koji su kao nagrade dobijali bogate pakete Carnex proizvoda.

„Daske koje život znače smo preneli na Facebook i dozvolili korisnicima da baš oni postanu umetnici. Dok su se na različitim beogradskim scenama igrale predstave Bitef festivala, na našoj stranici se odvijalo svojevrsno umetničko takmičenje u kreativnosti. Želeli smo da pokažemo talenat naših korisnika, kako mladih tako i starijih, i da na taj način duh pozorišta proširimo i na digitalnu scenu“, rekao je Luka Ličina, Digital Copywriter, McCann Beograd.

„Naši mladi sugrađani su prava riznica kreativnih komentara i stihova, a otkrili smo i koji Carnexovi proizvodi su im omiljeni kao obrok. Želeli smo da posvetimo vreme mladim, obrazovanim i osvešćenim ljudima i na ovaj zanimljiv i njima najrazumljiviji način još jednom istaknemo koliko je značajno podržati kulturne događaje. Mladi stvaraju nove mogućnosti i načine komunikacije, što potvrđuju i ovakve aktivacije koje su postigle svoj cilj i prenele pravu poruku. Važno nam je da smo svi zajedno odlučni u podršci umetničkom izrazu, bez kog nema ni kulture ni avangarde i budućih uzora. Ova aktivacija na društvenim mrežama pokazala se kao pravi korak jer sada znamo da i mladi dele svest o vrednosti institucija kulture i nacionalnih manfestacija“, poručuju iz kompanije Carnex.

Podelite tekst!