vesti

Tamo-amo kroz svet advertajzinga, digitala i brendova

Iz Microsoft-a su najavili da posle 1. septembra više neće funkcionisati ni jedna verzija Skype-a za desktop osim aktuelne verzije 8.Skype Classic, verzija pod brojčanom oznakom 7, prestaće da funkcioniše 1. septembra ove godine. Iz Microsoft-a su to objavili na svom zvaničnom blogu, najavljujući kako će od tog dana najnovija verzija, brojčane oznake 8, biti jedina koja će ostati „u životu“. Iz tog razloga preporučili su svima da što pre nadograde svoje uređaje kako bi i dalje mogli da nastave da koriste ovaj program za dopisivanje i video razgovore.
******
Google je od proizvođača mobilnih uređaja tražio da reinstaliraju njihov pretraživač ako žele da imaju pristup njihovim raznim uslugama, što je, kako smatra EK, potrošačima otežalo pravo na izbor i ograničavalo konkurenciju.

„Ukoliko proizvođači telefona i operateri mobilnih mreža ne budu mogli da uključe naše aplikacije na svoj širok raspon uređaja, to bi narušilo ravnotežu ekoistema Android-a„, objasnio je Sander Pičai, izvršni direktor Google-a na svom blogu pažljivo birajući reči, odnosno, izbegavajući činjenicu da proizvođači mobilnih telefona više neće biti prisiljeni da grupišu aplikacije.

*****

U Telenor banci otvoren je 400.000-ti tekući račun. Tokom četiri godine, koliko dugo posluje, Telenor banka beleži značajan rast prihoda i porast od 100.000 tekućih račina na godišnjem nivou.
*****
Kompanija Samsung najavila je da će korisnici flegšip uređaja u Srbiji moći da povoljnije zamene ekran, ukoliko je potrebna vangarantna popravka. Cilj je da se korisnicima omogući rešavanje najčešćih problema i pomogne im se oko popravki ekrana, sa popustom od oko 2.360 do oko 3.540 dinara. Tačnije, promocija uključuje subvencionisanu popravku fizičkog oštećenja ekrana u okviru garantnog roka od dve godine, kao i bilo kakvo oštećenje ekrana nakon isteka garantnog roka.

******
Luksuzni britanski modni brend Burberry spalio je odeću u vrednosti od 28 miliona funti, među njima i 20 hiljada kišnih mantila po kojima je poznat širom sveta. Kompanija je za pet godina uništila odeću u vrednosti od 90 miliona funti, a deoničari su besni jer proizvodi nisu ponuđeni privatnim investitorima, piše BBC.

Burberry uništava neželjene proizvode kako bi zaštitio svoje intelektualno vlasništvo i vrednost brenda. Moćne modne marke ne žele da se njihovi proizvodi prodaju po diskontiranim cenama ili da dospeju do ljudi koji bi umanjili njihovu vrednost.