Kompanija Tviter razmatra uvođenje premijum članstva za kompanije i uticajne korisnike, koji bi za to plaćali članarinu.
Korisnici koji plaćaju imali bi pristup Tvitdeku, unapređenoj verziji s više funkcija od običnog Tvitera. Premijum članstvo donelo bi Tviteru nove prihode u vreme kada se korisnici sve više okreću drugim mrežama kao što je Snepčet, preneo je BBC.
Broj korisnika Tvitera stagnira, a prihodi kompanije od reklamiranja su u padu, iako je onlajn tržište reklama značajno povećano prošle godine.
„Redovno sprovodimo istraživanja kojima prikupljamo iskustva korisnika kako bismo donosili bolje investicione odluke i istražujemo nekoliko načina da učinimo Tvitdek korisnijim za profesionalce“, saopštio je Tviter.
„Novi pristup će funkcionisatitako što bi plaćanje obezbedilo korisnicima da na jednom mestu imaju posebne alatke za pregledanje, objavljivanje i obaveštavanje, kao i analizu trendova i aktivnosti i unapređenu analitiku“, naveo je Tviter.
Tviter za sada nije nagovestio da razmatra uvođenje plaćanja za obične korisnike.
Izvor: RTS