Agencija McCann Beograd je na prestižnom festivalu Golden Drum osvojila pet nagrada, čime je potvrdila lidersku poziciju među agencijama iz Srbije, dok je McCann Worldgroup proglašena za vodeću agencijsku mrežu već četvrti put.
Međunarodni žiri nagradio je kampanju „DemocrARTisation“ kreiranu i realizovanu u saradnji sa Muzejom savremene umetnosti (MSU) sa jednom zlatnim, tri srebrna i jednim bronzanim priznanjem. Pored zlata u kategoriji „Mobile”, kampanja je dobila i dva srebrna priznanja u kategorijama „Media” i „Branded Content and Entertainment”, kao dve specijalne nagrade, srebrnu (kategorija „Best Piece“) i bronzanu (kategorija „Best Practice”) koja se dodeljuje agencijama iz Adriatic regije.
„Veliki uspeh i radost za naš tim i naročito za digitalno odeljenje agencije. Zahvaljujem svim klijentima i partnerima koji su svojim medijskim prostorom učestvovali i pomogli da aktiviramo msu ARt aplikaciju i na taj način učinimo umetnička dela iz kolekcija MSU dostupnim svima. Posebno sam ponosna na ceo agencijski tim koji konzistentno ostvaruje uspeh na ovom festivalu. Za nas Golden Drum festival ima veliki značaj, predstavlja potvrdu kvaliteta na internacionalnoj sceni i zauzima posebno mesto”, ističe direktorka agencije McCann Beograd Olivera Perković.
„Drago nam je što je žiri prepoznao naš zajednički napor sa agencijom McCann Beograd i da jedna od najvažnijih kulturnih institucija kroz moderne tehologije ostane dostupna za ljubitelje umenosti. Posebno zadvoljstvo predstavlja činjenica da je dug period rekonstrukcije iza nas i da se muzej otvara za posetioce”, izjavila je Senka Ristivojević, PR mendžer Muzeja savremene umetnosti.
Inovativna kampanja omogućila je da neka od najvažnijih dela Muzeja savremene umetnosti budu dostupna publici i u toku perioda renoviranja zgrade muzeja koji je otvoren za javnost upravo na dan dodele nagrada.
„Želeli smo da nađemo način da šira javnost može da uživa u vrhunskim umetničkim delima dok je MSU u fazi rekonstrukcije. Istu ideju imali su i zaposleni u Muzeju – naći način da se prevaziđu fizičke prepreke i da umetnost bude dostupna publici”, kaže digitalni kreativni direktor McCann Beograd Vladimir Ćosić.
Realizaciju kampanje msu ARt su podžali: Telekom Srbija, Ahold Delhaize, Halkbank, Bambi, Coca-Cola, Schweppes, Fanta, BMW, Honda, Mini Maurice, Tommy Hilfiger, Replay, Diesel i Liu Jo.
Inače, pre nagrada na festivalu Golden Drum, aplikacija msu ARt osvojila je sedam značajnih nagrada na međunarodnim i domaćim festivalima.
Više o kampanji „DemocrARTisation” na linku: https://www.youtube.com/watch?v=liV-ui9J2BU