Danas je maloprodaja svuda oko nas, od lokalne prodavnice preko supermarketa do luksuznih prodavnica; od profila koji prodaju obuću na Instagramu do Alex-e koja (u pojedinim zemljama) naručuje šampon umesto nas. Svi ovi prodajni formati su različiti, ali imaju nešto zajedničko – omogućavaju brendovima da dođu do potrošača na ovaj ili onaj način. Ovakav “omni kanal” sa kojim se susrećemo, zahteva duboko razumevanje potrošača, filozofije maloprodaje, prodajnih kanala i celokupnog ekosistema u kome se sve ovo odvija.
Šta nas očekuje, koje su mogućnosti, prepreke, kategorije koja treba “prodrmati” i konačno – navike potrošača koje treba da razumemo?
Pridružite nam se i saznajte odgovore u utorak 16. juna u 16.30h na ZOOM-u!
Učesnici:
- Milena Đorić, Head of Marketing, Mastercard/Serbia, Montenegro and Bosnia & Herzegovina
- Nikola Kostoski, Strategy & Format Development Director, Delhaize Serbia
- Jamie Pete, Head of Effectiveness (UK), McCann Worldgroup & MWG Global Head of Retail Strategy, McCann Manchester
Moderator: Jelena Jazić, Managing Director, McCann Beograd
Link:
Password: 778063