vesti

Young Lions – dve godine kasnije: budite hrabri i donesite nam zlato

Nedavno je u našoj zemlji održano drugo po redu takmičenje mladih profesionalaca kreativne industrije – Young Lions Serbia, na kom nisam želela da učestvujem.

Jedini razlog za to jeste što sam, nakon pobede na prvom u paru sa koleginiciom Katarinom Keti Zaharijev, kao neko ko je sve to iskusio iz prve ruke, znala da nije fer ni da razmišljam da ove godine potencijalno zauzmem mesto nekom drugom kolegi ili koleginici iz branše i uskratim ga za iskustvo kakvo smo mi imale, a kakvo mladi profesionalci sa ovih prostora retko kada imaju prilike da iskuse.

Prvo mesto na Young Lions Serbia takmičenju i odlazak na Cannes Lions festival i globalno Young Lions takmičenje mi je na prvom mestu donelo divna prijateljstva i poznanstva koja traju i dve godine kasnije. Prilika da upoznam istaknute ljude iz branše, iz prve ruke čujem iskustva vodećih ljudi agencija kao što su R/GA i Droga5, predavanje naučnika NASA, kao i celokupan Lions Innovations deo programa koji akcenat stavlja na nova tech rešenja, su nešto što mi je i dve godine kasnije ostalo u pamćenju. A da, i A$ap Rocky je bio prilično zabavan. 🙂

Možda i najvrednije od svega jeste nešto što kreativci koji su na početku svojih advertajzing karijera mogu retko kada da iskuse a to je apsolutna sloboda u radu.

Proizvod oba takmičenja, i lokalnog i globalnog, jesu dva rada koja sa punim pravom možete reći da ste uradili sami. Jer “klijent” u ovim slučajevima nije onakav kao što smo navikli u agencijama. Klijent je više povod za oblikovanje određene ideje u kampanju, podsticaj da se razmisli o određenom problemu i kako bismo ga rešili, nego što je neko ko diktira okvire razmišljanja i proizvod koji ćete im isporučiti.

Zato je moj savet za naše naredne pobednike – samo hrabro.

Retko kada će vam se u karijeri ponovo ukazati prilika sa toliko slobode u radu zato budite bezobrazni, uzmite je svu, iskoristite je i donesite nam YL zlato. 🙂

Milica Radović

Podelite tekst!