vesti

BRENDOVI NA NETU – IZ VAŠEG, NJIHOVOG I UGLA GOOGLA

Seriju predavanja po kojima je decenijama prepoznatljiv, UEPS nastavlja predavanjem  Brendovi na netu – iz Vašeg, Njihovog i Ugla Googla koje će se održati 27. juna sa početkom u 17 časova u Muzeju primenjene umetnosti sa sledećim programom:

 

  • Predrag Milićević, RNIDS

NET IDENTITET BRENDA

– U čemu se ogleda net identitet jednog brenda?

– Zašto mnogi kažu “moje” kad misle na tuđe? Gde leži opasnost?

– Šta se dešava sa brendom kad njegov domen više nije njegov?

– Kakav je pogled na Internet iz ugla Googla?

– Kako izabrati adekvatan internet domen, a kako naziv internet domena?

– U kakvoj su vezi žig i naziv domena?

 

Studenti Univerziteta Singidunum

 

–          Predstavljanje nagrađenih radova studenata Univerziteta Singidunum sa manifestacije Dan marketinga. Pod sloganom “Mislimo digitalno”, zadatak je bio promovisanje Univerziteta Singidunum u digitalnom okruženju.

 

  • Ana Pavlović, Web Media Agency

IMA NEKA TAJNA VEZA – IZMEĐU BRENDA I POTROŠAČA

Da li me uzimaš za svoj omiljeni brend, da me trošiš u dobru i u zlu…
…Ili kako da cveta ljubav između brenda i potrošačai da svaki klik postane kupovina
– Vernost potrošača prema brendu = Vernost brenda prema potrošaču
– Različiti brendovi – različiti pristupi. Primeri:
DM – Ljubav je uzajamna/dvosmerna
– Potrošači kao ambasadori brendova.
– Mehanizam (scouti) & Rezultati
Maxi – Ljubav (skoro) ne košta ništa
– Zabava i po koji račun.
– Mehanizam (FB aplikacije) & Rezultati
Maybelline – Ljubav je (s)lepa
– Lepota je relativna iliti svi smo dovoljno lepi za naslovnu stranu.
– Mehanizam (microsite aplikacija) & Rezultati

 

Predrag Milićević je, već skoro četvrt veka, ”izvođač marketinških radova” u nekim manjim, ali i nekim vrlo velikim kompanijama. Posebna mu je slabost komunikacija – sa tržištem, sa medijima i sa ljudima. I sve što je neophodno da bi se ona osmislila i sprovela na pravi način. I offline i online. I kroz klasične i kroz društvene medije. O komunikaciji, pre svega, razmišlja naglas na svom blogu.

Rukovodilac je Sektora za razvoj poslovanja i marketing Fondacije “Registar nacionalnog internet domena Srbije” (RNIDS) i predavač na teme internet identiteta i brendiranja, kao i različitih aspekata poslovnog prisustva na Internetu.

LinkedIn: www.linkedin.com/in/predragmilicevic

Facebook: www.facebook.com/predrag.milicevic

Twitter: https://twitter.com/pedya

 

Ana Pavlović je pet godina u advertajzingu, kao deo Web Media Agencije, na poziciji Digital Account Director.  Po struci industrijski dizajner, po izboru, u svetu digitalnog marketinga. U matičnoj agenciji radi na osmišljavanju online marketing strategije, kreativne ideje za online kampanje, učestvuje u izradi aplikacija, banera i vođenjenja Facebook stranica, izradi aplikacija, oglasa.  Iza nje je preko 150 uspešno realizovanih aplikacija i mikrosajtova.  U dosadašnjem radu imala je zadovoljstvo da sarađuje sa mnogim vodećim kompanijama i brendovima na domaćem i stranom tržistu.