Fotografije sa dodele UEPS priznanja za 2017. godinu možete pronaći na sledećem linku
Promocija srpske kreativnosti u inostranstvu:
- Bronzano priznanje: Idea Plus Communications: Barcaffe D.O.T. – NEW Dimension of Taste, klijent Droga kolinska, Atlantic grupa
- Srebrno priznanje: nije dodeljeno
- Zlatno priznanje: New Moment New Ideas Company, One Book for Peace, klijent Međureligijsko vijeće u Bosni i Hercegovini
Kategorija integrisane promotivne kampanje: hrana
- Bronzano priznanje: McCann Beograd, Plazma slana, klijent Bambi.
- Srebrno priznanje: Imlek, Moja Kravica Trougao
- Zlatno priznanje: Ovation BBDO, Gde su otišle sve maline, klijent Frikom
Promotivna integrisana kampanja: bezalkoholna pića
- Bronzano priznanje: Idea Plus Communications, Grand Black’n’Easy Office kampanja, klijent Grand prom, Atlantic Grupa
- Srebrno priznanje: Publicis one – Leo Burnett, Moj grad se budi, klijent Strauss Adriatic, Doncafe
- Zlatno priznanje: nije dodeljeno
Priznanja za promotivnu integrisanu kampanju: alkoholna pića
- Bronzano priznanje: Ovation BBDO, Crno je Zaječarsko, klijent Heineken Srbija
- Srebrno priznanje: Ovation BBDO, Amstel – New Age Old School, klijent Heineken Srbija
- Zlatno priznanje: nije dodeljeno
Priznanja za promotivnu integrisanu kampanju: usluge
- Bronzano priznanje: nije dodeljeno
- Srebrno priznanje: nije dodeljeno
- Zlatno priznanje: McCann Beograd, Nađi novi posao, klijent Infostud
Priznanja za promotivnu integrisanu kampanju: maloprodaja
- Bronzano priznanje: FCB Afirma, IKEA opening Campaign, IKEA
- Srebrno priznanje: nije dodeljeno
- Zlatno priznanje: nije dodeljeno
Priznanja za promotivnu integrisanu kampanju: zdravlje, lepota, moda, sport
U podkategoriji Zdravlje, lepota, moda, sport nisu dodeljena priznanja
Priznanja za promotivnu integrisanu kampanju: kultura i edukacija
- Bronzano priznanje: New Moment New Ideas Company za kampanju Boogie – New Moment Gallery
- Srebrno priznanje: New Moment New Ideas Company, Epic Trip, klijent Bitef
- Zlatno priznanje: New Moment New Ideas Company, One Book For Peace, klijent Međureligijsko vijeće u Bosni i Hercegovini
Priznanja za promotivnu integrisanu kampanju: telekomunikacioni proizvodi, usluge i mediji
- Bronzano priznanje: New Moment New Ideas Company, Telenor Srbija 4G , klijent Telenor Srbija
- Srebrno priznanje: Publicis one – Leo Burnet, Vip NEO, klijent Vip Mobile.
- Zlatno priznanje : Publicis one – Leo Burnet, Vip brzalice, klijent Vip Mobile
Priznanja za promotivnu integrisanu kampanju: finansijski sektor i usluge
- Bronzano priznanje: Fullhouse Ogilvy, Piraeus banka – sponzor Košarkaškog saveza Srbije, klijent Piraeus banka
- Srebrno priznanje: Ovation BBDO, Predodobrenje stambenog kredita, klijent UniCredit Bank Srbija
- Zlatno priznanje: nije dodeljeno
Priznanja za Creative Efficiency:
- Bronzano priznanje: Ovation BBDO, Gde su otišle sve maline, klijent Frikom
- Srebrno priznanje: Publicis one – Leo Burnett, Vip NEO, klijent VIP mobile
- Zlatno priznanje: Publicis one – Leo Burnett, VIP brzalice, klijent VIP mobile
Priznanja u kategoriji direktni marketing:
- Bronzano priznanje: FCB Afirma, IKEA Opening Campaign, IKEA Srbija
- Srebrno priznanje: Ovation BBDO, UniCredit Bank VR čestitka, klijent UniCredit Bank Srbija
- Zlatno priznanje: New Moment New Ideas Company, One book for Peace, klijent Međureligijsko vijeće BiH
Priznanja u kategoriji TV spot:
- Bronzano priznanje: McCann Beograd, MTS, svet koji još niste upoznali, klijent MTS
- Srebrno priznanje: Publicis one – Leo Burnett pripalo je srebro za spot Vip brzalice, klijent Vip Mobile
- Zlatno priznanje: Publicis one – Leo Burnet, Vip NEO, klijent Vip Mobile
Priznanja u kategoriji radio spot:
- Bronzano priznanje: Publicis one – Leo Burnet za Vip brzalice, klijent Vip Mobile
- Srebrno priznanje: Imlek , Moja Kravica Trougao
- Zlatno priznanje: nije dodeljeno
Priznanja u kategoriji print:
- Bronzano priznanje: IMLEK za rad Moja kravica Trougao
- Srebrno priznanje: New Moment New Ideas Company, One Book For Peace,
- Zlatno priznanje: nije dodeljeno
U kategoriji OOH dodeljena su dva priznanja:
- Bronzano priznanje: Orange, 100% Life Occasions, klijent Nectar
- Srebrno priznanje : Publicis one – Leo Burnett, Tragovi, klijent Ženski autonomni centar
- Zlatno priznanje : McCann Beograd, Nezaboravni ukusi Srbije, Ručno rađeni bilbordi, klijent Coca Cola
Priznanje za PR:
U kategoriji korporativni i interni PR:
- Bronzano priznanje : nije dodeljeno
- Srebrno priznanje : nije dodeljeno
- Zlatno priznanje: New Moment New Ideas Company za One book for peace, klijent Međureligijsko vijeće u Bosni i Hercegovini
U kategoriji Brand PR:
- Bronzano priznanje : McCann Beograd, McCann talks
- Bronzano: Right, Moja Kravica jogurt Trougao, klijent Imlek
- Srebrno priznanje : RED Communications za rad Noć muzike 2017, klijent Noć muzike.
- Zlatno priznanje: nije dodeljeno
Priznanje za online marketing:
Priznanje za online marketing kampanju:
- Bronzano priznanje: McCann Beograd, Pirulolci, klijent Froneri Adriatic
- Srebrno priznanje: Publicis one – Leo Burnett, Moj grad se budi, klijent Strauss Adriatic, Doncafe
- Zlatno priznanje: New Moment New Ideas Company za One book for Peace
U kategoriji prisustvo na društvenim mrežama:
- Bronzano priznanje: McCann Beograd, Nezaboravni ukusi Srbije, Youtube serijal, klijent Coca Cola
- Srebrno priznanje: Publicis one – Leo Burnett, Imlek Moja Kravica Trougao FB live video, klijent Imlek
- Zlatno priznanje: nije dodeljeno
Priznanje za web site, internet element i aplikaciju:
- Bronzano priznanje – New Moment New Ideas Company,Da li je vaš web site spreman – Test-Responsive.com
- Srebrno priznanje : Direct Media, Moja kravica AR bojanka, klijent Imlek
- Zlatno priznanje nije dodeljeno.
Priznanje za event projekat:
- Bronzano priznanje: Homepage: Trag u boci – prodaja u koci, klijent Coca Cola
- Srebrno priznanje : McCann Beograd, MTS EXIT, Fight for love, klijent MTS
- Zlatno priznanje : Nova ideja, Noć muzike, klijent Noć muzike
Priznanja za BTL:
Za promociju na mestu prodaje:
- Bronzano priznanje: New Moment New Ideas Company, Under Armour, klijent Kvantum Sport.
- Srebrno priznanje nije dodeljeno
- Zlatno priznanje nije dodeljeno.
U kategoriji sajamski nastup:
- Bronzano priznanje: New Moment New Ideas Company, New Moment Gallery in Thessaloniki
- Srebrno priznanje nije dodeljeno
- Zlatno priznanje nije dodeljeno.
Priznanje za aktivnosti na vanstandardnim mestima:
- Bronzano priznanje: Homepage, za rad Trag u boci – prodaja u koci, klijent Coca Cola
- Srebrno priznanje nije dodeljeno
- Zlatno priznanje nije dodeljeno
Za kreativnu upotrebu medija:
- Bronzano priznanje: McCan Beograd, Nezaboravni ukusi Srbije, Ručno rađeni promo materijali, klijent Coca Cola
- Srebrno priznanje: New Moment New Ideas Company, One book for Peace, klijent Međureligijsko vijeće u Bosni i Hercegovini
- Zlatno priznanje: nije dodeljeno
U kategoriji kreiranje nove robne marke ili brenda:
Priznanje za kreiranje identiteta:
- Bronzano priznanje: DOMINO Communications, Skyline Belgrade, klijent Orchid Group
- Srebrno priznanje nije dodeljeno
- Zlatno priznanje nije dodeljeno
U kategoriji ambalaža proizvoda i industrijski dizajn nisu dodeljena priznanja
U kategoriji za odnos prema kupcima:
- Bronzano priznanje: McCann Beograd, Rosa, klijent Barlan S&M
- Srebro: nije dodeljeno
- Zlatno priznanje: Publicis One – Leo Burnett, Vip Memorable Moments, klijent Vip Mobile
Za društveno odgovorne kampanje: profitni sektor
- Bronzano priznanje: Mullenlove&Friends, Putovanje Srbijom kroz vekove, klijent Deloitte
- Srebrno priznanje: FCB Afirma i Pristop, Gospodin mangup, klijent Grand Prom, Atlantic Grupa
- Zlatno priznanje: SVA i Propulsion fond, Šampioni svaki dan, klijent Apatinska pivara
U kategoriji društveno odgovorne kampanje: neprofitni sektor
- Bronzano priznanje: McCann Beograd, Pravo na dostojanstvo,klijent BELhospice
- Srebrno priznanje: Direct Media, Čuvaj se, SPIKS
- Srebrno priznanje: Publicis One – Leo Burnett, Tragovi, klijent Ženski autonomni centar.
- Zlatno priznanje: New Moment New Ideas Company, One Book For Peace, klijent Međureligijsko vijeće BiH
Priznanje za najbolju art direkciju: Ivan Nikolić za rad agencije FCB Afirma, Stella Artois Valentines Day, klijent Molson Coors.
Za najbolju režiju: Marko Đilas za rad agencije New Moment New Ideas Company, Telenor Srbija 4G, klijent Telenor Srbija.
Priznanje za najbolju upotrebu muzike: Nemanja Mosurović i tim agencije FCB Afirma za Jelen Equity – Zov prijatelja, klijent Molson Coors, Apatinska pivara
Za najbolji copy: Božidar Cvetković, za rad agencije FCB Afirma, IKEA opening Campaign, klijent IKEA Srbija.
Dragan Sakan New Idea za 2017: kampanja One Book for Piece, agencije New Moment New Ideas Company, rađena za Međureligijsko vijeće BiH
Oglašivač godine: – VIP Mobile
Agencija godine: – New Moment New Ideas Company
UEPS-ov Grand Prix-a za 2017. godinu: kampanja One Book for Peace, agencije New Moment New Ideas Company, rađena za Međureligijsko vijeće BiH