intervju

UniCredit banka – kontinuitet efikasnosti i uspeha

UniCredit banka je među retkim kompanijama koje su u obe godine postojanja Effie Awards u Srbiji osvojile ovo prestižno priznanje. O njihovom kontinuitetu uspeha, planovima za dalje poslovanje i saradnjom sa agencijom Ovation BBDO, razgovarali smo sa Natašom Jovanović, direktorkom Odeljenja identiteta i komunikacija UniCredit banke.

 

Prošle godine je kampanja UniCredit banke za keš kredite zaradila Effie priznanje, ove godine je to učinila kampanja za stambene kredite. Kako u poslovnom smislu doživljavate ovaj kontinuitet nagrada?

Na vrlo dinamičnom bankarskom tržištu, veliki je izazov biti drugačiji i u pogledu ponude i u originalnom pristupu prilikom oglašavanja. Nagrade imponuju, ali i obavezuju, jer mnogo je lakše stići do vrha, nego ostati na njemu. Očekivanja rastu sa svakim novim uspehom. Bankarska industrija je jedna od najkonkurentnijih na našem tržištu i kada govorimo o poslovanju i o marketingu. Stoga kontinuitet nagrada potvrđuje da je naša marketinška strategija koja je usko vezana za potrebe klijenata pravac kojeg treba da se držimo.

 

Šta je ključ dobre kampanje na tržištu finansijskih proizvoda u Srbiji?

Najvažnije od svega je da proizvodi i usluge budu inovativni, drugačiji. Ključ dobre kampanje je najpre saradnja sa kolegama koji unutar banke kreiraju proizvode, saradnja sa agencijom i razumevanje potreba klijenata. To je jedan dugotrajan proces koji podrazumeva i kreiranje dobrih odnosa, ali svaki uloženi napor se na kraju višestruko isplati u svakom smislu, pa i u smislu nagrada koje osvajamo. Prilikom kreiranja nagrađenih kampanja i projekata, a i uopšte, trudimo se da proizvod što bolje približimo klijentu. Sve naše kampanje odišu realnim situacijama.

Naravno, veliku ulogu u svemu tome ima i agencija Ovation BBDO, sa kojom sarađujemo godinama, a naša saradnja se zasniva na međusobnom poverenju i uvažavanju. Stoga čim u banci krenemo da pričamo o nekom novom proizvodu ili usluzi, odmah uključujemo agenciju, jer jedino ukoliko u potpunosti razumeju, moći će da kreiraju poruku javnosti. Smatram da je zapravo taj partnerski odnos doprineo da naše kampanje budu primećene i vrednovane ne samo u svetu advertajzinga, već i ciljnoj grupi kojoj su namenjene.

 

Šta možemo da očekujemo od UCB do sledećeg Effie Awards?

Mnogo truda i rada, jer kao što sam rekla na samom početku, nagrade nas obavezuju da uvek tražimo načine da budemo još bolji. Mi ćemo, pre svega, ne samo da nastavimo da se prilagođavamo tržištu, već i da damo sve od sebe da ostanemo jedni od lidera kada su integrisane komunikacije u pitanju. U današnje vreme u kojem se okruženje i navike klijenata menjaju brže nego ikad, a u čemu svakako prednjače savremene tehnologije, i kada je marketing u pitanju pojam digitalizacije predstavlja apsolutni imperativ za kompanije koje žele da idu u korak sa tržištem.

Interaktivni sajtovi banaka, platforme za elektronsko i mobilno bankarstvo, multifunkcionalni bankomati i društvene mreže predstavljaju odlične alate za izgradnju brenda, promociju proizvoda i usluga i komunikaciju. Verujem da ćemo biti uspešni u tome, jer u genetskom kodu naših proizvoda je da budu inovativni, a da je prilikom njihovog kreiranja klijent, odnosno njegove potrebe na prvom mestu.

Podelite tekst!