Žiri

Tina Đukanović, Digital strategy and communication manager, SBU Snacks, Atlantic Grupa

Tina Đukanović je novinar po struci, brend menadžer „na određeno vreme“ i istinski zaljubljenik u moć komunikacija.

Svoju profesionalnu avanturu započela je kao novinar na Radio-televiziji Srbije (RTS), gde je brzo prepoznala snagu koju sadržaj i poruke mogu imati te nakon godinu dana provedenih u novinarstvu, odlučuje se posvetiti marketingu.

U narednom periodu, kao brend menadžer, radila je na razvoju i promociji brendova poput Grand kafe, Smokija i Prime. Tokom ovog perioda, uspešno je radila na razvoju i lansiranju novih proizvoda, istraživanju tržišta, kreiranju marketinške kampanje i prilagođavanju komunikacije i proizvoda potrebama različitih težišta. Početkom 2023. godine, preuzima poziciju Menadžera za razvoj digitalne strategije i komunikacije. Na ovoj poziciji, vodi digital tim odgovoran za razvoj digitalnih strategija osam brendova. Direktno je uključena i u razvoj komunikacionih platformi, PR aktivnosti i sponzorstva svih brendova u okviru Strateškog poslovnog područja Slatko i slano u okviru Atlantic Grupe.