Kreativni tim agencije Communis DDB dobio je još jedno veliko pojačanje
Pored Nebojše Krivokuće i Vladimira Radivojevića, kreativnih direktora koji su uspeli da stvore prepoznatljivost reklamnih poruka ove agencije, baziranih na doslednom sprovođenju koncepta D&D (dobro & drugačije), još jedan kreativni direktor pridružio se timu.
To je Goran Ruškuc čija dosadašnja karijera uključuje rad na značajnim klijentima, kao što su Jelen pivo, Grand kafa, BKT banka, Banini, IKEA, Mercedes, Nivea, Soko Štark, Telenor, NIS i mnogi drugi. Goran je dobitnik nekoliko domaćih i inostranih priznanja za svoj rad.
Direktor agencije Communis DDB Bojan Stankov izrazio je veliko zadovljstvo povodom dolaska novog člana kolektiva: „Veoma sam srećan što ćemo imati tri kreativna direktora i što je jedan od njih Goran. Ovo pojačanje je veoma značajno, jer novo vreme donosi i nove izazove za agencije. Pojačanje u sektoru našeg osnovnog proizvoda – ideje, nešto je što će nam omogućiti još bolji nivo usluge. Dodatno, raznoliko iskustvo i ekspertiza naša tri kreativna direktora svakako će doprineti još snažnijoj integraciji novih kanala komunikacije i inovativnih tehnologija u naša kreativna rešenja.“
Communis DDB je jedna od najuspešnijih marketinških agencija u Srbiji i regionu, a njen osnivač i predsednik Ivan Stanković, jedan od pionira marketinga na tržištu bivše Jugoslavije. Communis DDB svoje poslovanje zasniva na pažljivom planiranju i kreativnom pristupu kojima se kreira „dobra i drugačija“ komunikacija. Agencija je 2008. godine postala deo globalne mreže DDB, jedne od najkreativnijih svetskih agencija za marketinške komunikacije.