vesti

BIP – Flaša puna piva i emocija

Prve reakcije javnosti na vest o tome da je obnovljena proizvodnja pokazale su da BIP nikako nije običan pivski brend,“ tvrdi Jovan Birač, direktor i jedan od osnivača agencije Birač Communications, članice UEPS-a, zvanične adverising &PR agencija za BIP pivo

Proizvodnja BIP piva, nekada najpopularnijeg piva u Srbiji i regionu, ponovo je obnovljena nakon što je kompanija M6-Eden SRB započela tehničku saradnju sa Beogradskom industrijom piva. Očekuje se da će već do kraja ovog meseca svi proizvodi BIP-a biti dostupni potrošačima širom Srbije.  BIP pivo, koje je decenijama bilo simbol glavnog grada i jedno od najprodavanijih piva na čitavom Balkanu, proizvodi se i na dalje tamo gde je nastalo – u pivari kod takozvane Mostarske petlje.

BIP pivo je zadržalo prepoznatljivu etiketu i karakter, a svojim lepim izgledom, dobrim ukusom i mirisom po sladu i hmelju, čuvajući vrednu tradiciju, proizvodi se po savremenijoj tehnologiji.

„Posebnu pažnju smo posvetili kontroli kvaliteta svih segmenata proizvodnje,“ kaže Aleksandar Popovski, direktor M6-Eden Srbija. Popovski naglašava da će, u saradnji sa partnerima, BIP pivo biti ponovo dostupno na većem delu tržišta u Srbiji, a do kraja ove godine i na tržištima u regionu, na kojima se prodavalo pre više od četvrt veka.

„Zadatak oživljavanja piva, koje je utkan u višedecenijsku tradiciju i običaje ovog društva, za nas predstavlja veliku čast ali i odgovornost i zbog toga ulažemo mnogo energije i svu svoju ekspertizu kako bismo u toj misiji bili što uspešniji, a potrošači dobili pivo kakvo očekuju,“ dodaje Popovski.

„Prve reakcije javnosti na vest o tome da je obnovljena proizvodnja pokazale su da BIP nikako nije običan pivski brend,“ tvrdi Jovan Birač, direktor i jedan od osnivača agencije Birač Communications, zvanične adverising &PR agencija za BIP pivo. „Vest o BIP pivu širila se neobičnom brzinom po klasičnim medijima i po društvenim mrežama, a broj komentara i njihov ton pokazali su da u svakoj flaši pored piva ima i puno emocija, što je i najveća vrlina i najveća mana tog brenda, dodaje Jovan Birač i navodi da su veliki izazov i čast biti deo tima koji radi na ponovnom podizanju jednog tako značajnog brenda kao što je BIP pivo.