vesti

Facebook pokreće B2B kampanju sa fokusom na growth marketing

Facebook je započeo svoju prvu globalnu B2B kampanju usmerenu na growth marketing. Cilj kampanje je pomoć marketarima da razvijaju svoje strategije rasta na Facebooku, kako bi što bolje odgovorili na zahteve i očekivanja potrošača u mobilnom svijetu, navodi se u saopštenju kompanije.

U SAD-u, 30-dnevnom oglasnom kampanjom obeležiće će pokretanje globalne kampanje, pod nazivom ‘Otkrijte rast’ (Discover Growth). Oglasi, koji uključuju kratke videozapise i gifove, kao i niz print oglasa koji će se upotrebljavati offline, biće usmereni na direktne marketere i tradicionalne brendove koji žele da podstaknu rast na Facebooku.

Deo kampanje koji će se odvijati na samoj platformi prikazivaće će jedan oglas dnevno na FacebookuInstagrama i Audience Network-u, s relevantnim podacima i uvidima. Oglasi će biti mešavina videa i oglasa sa linkovima, gdje marketeri mogu odlučiti da se prijave kako bi saznali više, tj. kliknuti na odredišnu stranicu kampanje.

Svi oglasi koriste podatke koji su prikupljeni od Facebook korisnika kako bi stvorili duhovite izjave, kao što je: „Na Facebooku ima 50 milijuna ovisnika o kafi. Osigurajte da još više ljudi priča o bilo kojem brendu. Vaši novi kupci vas čekaju. Pronađite ih na Facebooku.“

Marketari koji se prijave putem ovih oglasa kako bi saznali više dobiće četiri nedelje direktnih poruka od Facebook-a, koje će sadržavati dodatne informacije o tome kako mogu pronaći nove kupce na platformi.

Na kraju perioda od 30 dana, marketari koji su učestvovali u kampanji biće posluženi Collections oglasom na Facebook-u, s mogućnošću da ‘kupe’ svoj poklon.

Izvor: The Drum