vesti

Cobi, jesi ti radio trrraku za novi neXt JOY?

Lansiranje novog ukusa neXt JOY u velikom stilu

Next JOY se kao brend pozicionirao kao miljenik tinejdžera. A kada si miljenik, potrebno je da svoj status i opravdaš! To su agencija McCann i ovaj poznati brend i uspeli, na do sada neviđen način.

Kampanja lansiranja novog ukusa breskve je tektonski pomerila čitavu jednu generaciju kroz TV reklamu koja oponaša muzički spot, a čiji akteri su tinejdžeri koji na najrazličitije načine prevazilaze svoje nesigurnosti. Ali to nije sve! Pozicioni slogan koji dvosmisleno poručuje „Samo probaj“ bio je inspiracija, ni manje ni više do trenutno najpopularnijoj muzičkoj zvezdi Coby-ju, čiji su stihovi za kratko vreme postali hit među ciljnom grupom, ali i šire. Nakon velikog uspeha koji je tridesetosekundna reklama postigla, pojavio se i trominutni muzički spot u pratnji pesme u istom trajanju. Ovaj spot je za manje od nedelju dana pregledan više od milion puta.

„Za kreiranje ovakvog tipa kampanje je pre svega potreban jak tim, koji će svojom ekspertizom doprineti svakom segmentu razvoja ideje i egzekucija na svim kanalima. Od pozicionog slogana, koji je danas postao sleng i neka vrsta „mima“, preko kreativne egzekucije i linearne dramaturgije u koju je nepretenciozno utkana strategija, pa sve do savremenog vizuelnog identiteta i samog Cobija, kao glasa jedne generacije – ovo je bila jedna velika avantura, čiji kvalitet pokazuju reakcije. Next JOY je postao brend koji se ne nameće svojoj ciljnoj grupi, već je ohrabruje, inspiriše i prosto im je kul,“ objasnila je Jelena Ilić, Senior Copywriter, McCann Beograd.

„Kada je reč o JOY-u i kampanji ’Samo Probaj’, imali smo dvostruki izazov – kako napraviti razliku u odnosu na teme, ali i u odnosu na ton i stil kojima se brendovi obraćaju tinejdžerima. Većina brendova, i to ne mislim samo na lokalne, se tinejdžerima obraća na način ’kako advertajzeri zamišljaju tinejdžere’, i podatke i istraživanja koja imaju o ovoj ciljnoj grupi uzimaju zdravo za gotovo. Mi smo odlučili da trenutno njihova omiljena muzička zvezda direktno razgovara sa njima – jer on zaista predstavlja glas te generacije, i kroz teme kojima se bavi, i kroz stil kojim se izdvojio,” dodao je Aleksandar Milojević, strateški planer, McCann Beograd.

„Teško je biti i ostati lider na tržištu veliki broj godina, a neXt Joy je jedan od brendova koji to uspeva preko deceniju. On uspešno odoleva „napadima“ čak i najvećih igrača jer predstavlja više od brenda – on je tinejdžerima, kojima se obraća, simbol uspeha, podrška da se lakše nose sa svakodnevnim izazovima s kojima se suočavaju. Kao što mu i ime kaže, neXt Joy je više od radosti – to je stanje u koje dolaziš kada veruješ u sebe i kada prebrodiš male nesigurnosti koje čine svako tinejdžersko doba. To je ujedno i poruka koje smo želeli da poručimo tinejdžerima – „SAMO PROBAJTE da verujete u sebe i budete svoji! Ipak, ono što je bio ključ uspeha ove kampanje, jeste razgovarati sa tinejdžerima „na njihovom jeziku“, a ne pokušavati da „pametujemo“ i govorimo im šta da rade. Zato je McCann, kao agencija koja prati trendove, prepoznala da je Coby osoba koja treba da im se obrati i umesto nas, prenese tu poruku. Mi smo im verovali i napravili ovu sjajnu kampanju“ zaključila je Ivana Ilić, Brand Manager, The Coca-Cola Company.