vesti

Communis DDB i HEINEKEN Srbija u finalu nagrade SoMo Borac na Weekend Media Festivalu 2017. u Rovinju!

Kompanija HEINEKEN Srbija i agencija Communis DDB zasluženo su se našli u finalu nagrade SoMo Borac na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu u takmičenju koje prepoznaje najbolje radove u regionu iz digitalnog sveta.

Heineken® je prvi pivski brend u Srbiji koji je preko Viber javnog naloga započeo novu eru komunikacije sa potrošačima ali i iskoristio sve mogućnosti koje nudi ova platforma pa je tako sa agencijom Communis DDB kreirao prvog Viber chat bota u Centralnoj i Istočnoj Evropi za potrebe nagradnog konkursa, u okviru Heineken® kampanje UEFA Champions League.

Izuzetni rezultati ove kampanje  i broj onih koji su se putem Vibera takmičili za veliku nagradu koju je Heineken® pripremio za gledanje finalne utakmice ovog prestižnog  takmičenja, uverili su nas da je ovaj kanal idealan za brend s obzirom da se radi o aplikaciji koju je instaliralo preko 80% korisnika pametnih telefona.

U više nego zabavnom videu svi učesnici nas vode kroz etape ovog inovativnog i pionirskog iskoraka jednog brenda na novu teritoriju.

https://www.youtube.com/watch?v=A2_Izj7fubU&feature=youtu.be

A ukoliko to već niste uradili, počnite da pratite Heineken® Srbija Viber Public Account jer vas očekuju nova iznenađenja.