Susret će pokrenuti, afirmisati i promovisati ideje najbolje poslovne prakse iz regiona
Kao što smo već najavili, danas i sutra, 10 i 11 juna, u Beogradu će se održati regionalni susret lidera strukovnih udruženja, pod motom DIJALOG STRUKU GRADI (Iskustva, trendovi, izazovi i rešenja). Susret se održava na inicijativu Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS), koje je i domaćin susreta koji predstavlja prvo okupljanje svih strukovnih udruženja koja se bave tržišnim komunikacijama, odnosno marketingom i advertajzingom, sa prostora ex Jugoslavije.
Iz Slovenije, susretu će prisustvovati direktorica Slovenske oglaševalske zbornice – SOZ-a Mojca Briščik, i Ana Ivandić, članica Upravnog odbora SOZ-a. Hrvatsku će predstavljati Davor Bruketa, predsednik HURA-e (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HURA-e. Iz Makedonije dolaze Sašo Pešev, predsednik MAAM-a, i Igor Čelebić, član MAAM-a. Iz Bosne i Hercegovine u susretu učestvuje glavni i odgovorni urednik portala Media Marketing, Ekrem Dupanović. Domaćina, UEPS, predstavljaće predsednik Viktor Nikolić, potpredsednica Jasmina Nikolić, i generalni sekretar Stana Šehalić.
Posle pića dobrodošlice planirano je da se na sastanku pokrenu, afirmišu i promovišu ideje najbolje poslovne prakse iz regiona gde će svako svojim iskustvom dati doprinos daljem jačanju strukovnih udruženja i podizanju standrada struke. Agendom su u okviru globalne teme naznačena pitanja koja će gosti izvesno dopuniti svojim predlozima i idejama:
- Uticaj: kako Udruženja utiču i kako još mogu uticati na razvoj struke?
- Kredibilitet: koji su najvredniji proizvodi Udruženja i kako podstiču tržište?
- Finansiranje: kvalitet ili kvantitet, i kako privući veći broj članica?
- Umrežavanje: kako nacionalna udruženja mogu delovati regionalno?
- Best practice: iskustva sa lokalnih tržišta
Dan će se okončati zajedničkom večerom, a narednog dana planirana je sesija radnog naziva Zaključak i preporuke, na kojoj učesnici skupa rezimirati pokrenute teme i inicijative.