vesti

Džozefin Ričards nova izvršna kreativna direktorka agencije McCann Stockholm

Džozefin Ričards pridružuje se porodici McCann Stockholm od februara. Ričards je nedavno bila kreativna direktorka u INGO Stockholm (deo Ogilvi&Gray). Tokom njenog vođenja, agencija je kreativno postala jedna od najboljih u nordijskom regionu. Sa više od 17 godina radnog iskustva u vodećim reklamnim agencijama u Stokholmu i Sidneju, Džozefin u McCann Stockholm dolazi kao izvršna kreativna direktorka prepoznata po mnogim uspešnim kampanjama.

„Tokom 2018. godine transformisali smo poslovanje McCann-a Stockholm i kontinuirano jačamo. Sada prelazimo u sledeću fazu i ponosan sam i uzbuđen što Džozefin – jedna od najjačih kreativnih lidera regiona – želi da bude deo tog puta i vodi nas napred. Ona nije samo briljantan kreativac, već́ iskreno ljupka osoba“, rekao je Johan Estlund, izvršni direktor agencije McCann Stockholm.

Njen rad prepoznat je na festivalu u Kanu, a kulminirao je 2016. godine kada je agencija kreativno rangirana na prvo mesto u Švedskoj i treće u svetu nakon što je osvojila 12 „lavova“ za kampanju „Švedski broj“ za Švedsku turističku zajednicu i 8 „lavova“ za kampanju „LeBon“ za Lidl. U 2017. godini nagrađena je kao jedan od 10 najboljih globalnih kreativnih direktora na Adweek listi „Creative 100“. Tokom godina osvojila je više od 70 nagrada u obliku „lavova“, „olovaka“, „jaja“ i drugih poželjnih oblika.

Džozefin kaže: „Osećam da tim agencije McCann Stockholm deli moje uverenje da su veliki razgovori tajna velikih ideja. Ideje koje ponekad dovode do oglasa koji ne izgledaju ili se ponašaju kao oglasi i koji imaju veliki uticaj, u kontekstu u kojem su i na duže staze. Naše vreme u ovom svetu je dragoceno i moramo da se pobrinemo da ga ne trošimo na gluposti koje niko ne želi da gleda. Moramo da prestanemo da doprinosimo zloglasnoj „zamci glupih sadržaja“. Takođe, naša odgovornost i prilika je pružanje pomoći brendovima da utiču i stvaraju nešto što svet čini boljim mestom.“

Džozefin je posvećena rastućoj marketinškoj zajednici i svoja razmišljanja i znanja rado deli na panelima i u razgovorima širom sveta. Član je odbora Švedske asocijacije komunikacionih agencija i žirija brojnih švedskih i međunarodnih nagrada, uključujući Cannes Lions, LIA, The One Show i Eurobest. Džozefin je bila jedan od pokretača inicijative Grey Nordic Women, čija je tendencija inspirisati što više žena u njihovim težnjama ka vodećim pozicijama unutar agencijske mreže.

Podelite tekst!