vesti

Edukativni seminar PKS-a: RAST PRODUKTIVNOSTI I PRODAJE KROZ RAZVOJ I UPRAVLJANJE  BAZOM KUPACA

U organizaciji Centra za edukaciju Privredne komore Srbije 16. jula održaće se online seminar

RAST PRODUKTIVNOSTI I PRODAJE KROZ RAZVOJ I UPRAVLJANJE  BAZOM KUPACA

Putem CRM – metodologije

(Customer Relationship Management)

– Upravljanje odnosima sa kupcima-

na kom će se ponuditi neka od mogućih rešenja i odgovora na nekoliko KAKO pitanja:

  • Prepoznati elemente neophodne za planiranje, razvoj i prilagođavanje dinamičnom tržišnom okruženju
  • Naučiti načine na koje možete da povećate produktivnost u svakom segmentu kompanije
  • Naučiti kako prikupljene podatke primeniti kao alat za stratešku prednost u odnosu na konkurenciju
  • Demistifikovati nove metodologije u poslovanju i primeniti ih u svom mikro i makro okruženju

TEME:

Prepoznavanje stepena razvoja kompanije tj. definisanje polaznih osnova

Produktivnost – kao osnova konkurentnosti savremenog poslovanja

Šta je CRM – Customer Relationship Management – Upravljanje odnosima sa kupcima?

CRM – nužnost ili trošak u savremenom biznisu?

Značaj baze podataka u dinamičnom tržišnom okruženju

CRM – način za strateški razvoj kompanija /koliko vredi lojalan kupac?

Povećanje produktivnosti kompanija  kroz alate CRM-a

Konkretni primeri rada u CRM programu

KPI -Key Performance Indicators (ključni pokazatelji učinaka) – primeri za pojedine delatnosti

Seminar je namenjen:

Preduzetnicima, menadžerima, prodajnim agentima, posrednicima i zastupnicima u osiguranju; Malim i srednjim preduzećima koji žele da poboljšaju tržišnu konkurentnost, organizaciju poslovanja i procese u prodaji, marketingu, nabavci, finansijama, proizvodnji i drugim oblastima poslovanja.

Kontaktirajte edukacija@pks.rs

Podelite tekst!