U organizaciji Centra za edukaciju Privredne komore Srbije 16. jula održaće se online seminar
RAST PRODUKTIVNOSTI I PRODAJE KROZ RAZVOJ I UPRAVLJANJE BAZOM KUPACA
Putem CRM – metodologije
(Customer Relationship Management)
– Upravljanje odnosima sa kupcima-
na kom će se ponuditi neka od mogućih rešenja i odgovora na nekoliko KAKO pitanja:
- Prepoznati elemente neophodne za planiranje, razvoj i prilagođavanje dinamičnom tržišnom okruženju
- Naučiti načine na koje možete da povećate produktivnost u svakom segmentu kompanije
- Naučiti kako prikupljene podatke primeniti kao alat za stratešku prednost u odnosu na konkurenciju
- Demistifikovati nove metodologije u poslovanju i primeniti ih u svom mikro i makro okruženju
TEME:
Prepoznavanje stepena razvoja kompanije tj. definisanje polaznih osnova
Produktivnost – kao osnova konkurentnosti savremenog poslovanja
Šta je CRM – Customer Relationship Management – Upravljanje odnosima sa kupcima?
CRM – nužnost ili trošak u savremenom biznisu?
Značaj baze podataka u dinamičnom tržišnom okruženju
CRM – način za strateški razvoj kompanija /koliko vredi lojalan kupac?
Povećanje produktivnosti kompanija kroz alate CRM-a
Konkretni primeri rada u CRM programu
KPI -Key Performance Indicators (ključni pokazatelji učinaka) – primeri za pojedine delatnosti
Seminar je namenjen:
Preduzetnicima, menadžerima, prodajnim agentima, posrednicima i zastupnicima u osiguranju; Malim i srednjim preduzećima koji žele da poboljšaju tržišnu konkurentnost, organizaciju poslovanja i procese u prodaji, marketingu, nabavci, finansijama, proizvodnji i drugim oblastima poslovanja.
Kontaktirajte edukacija@pks.rs