Mark Zakerberg, osnivač Fejsbuka, objavio je na svojoj stranici da će mu glavni cilj u 2018.godini biti da vreme provedeno na ovoj društvenoj mreži bude dobro potrošeno.
Ovo znači da bi eksperiment koji se već neko vreme sprovodi u Srbiji i još pet zemalja možda mogao biti primenjen i na ceo svet. To znači da će, kako je i sam Zakerberg rekao, sadržaj koji stvaraju kompanije, brendovi i mediji polako biti uklonjene sa News Feeda u celom svetu.
Kako kaže osnivač ove kompanije, istraživanja su im pokazala da društvene mreže koristimo kako bismo se spojili sa ljudima, pa je tako njegov cilj da na Fejsbuku dođe do „socijalne interakcije sa smislom“.
Zakerberg je svestan činjenice da će ovim merama vreme provedeno na Fejsbuku biti kraće, ali da će to vreme biti vrednije.
Odluka Marka Zuckerberga da se Facebook vrati na staro izdanje, odnosno da se umesto reklama u news feedu gledaju objave prijatelja, koštala ga je oko 3,3 milijarde dolara, a vrednost deonica te kompanije pala je za oko 4,4 odsto.
Facebook je počeo prilagođavati svoj algoritam newsfeed pre pet godina, usput raspirujući ljutnju izdavača. Polovinom 2016. kompanija je sprovela test s algoritmom (čime su stvoreni temelji za prošlonedeljnu najavu) dajući više težine postovima prijatelja i članova porodice.
Potpredsednik za newsfeed, Adam Mosseri, nastojao je da umiri brige izdavača, izjavom kako je „cilj ovog testa otkriti da li ljudi žele da imaju zasebna mesta za lični i javni sadržaj. Čućemo šta ljudi kažu o ovakvom iskustvu, kako bi otkrili isplati li se slediti tu ideju. Trenutno ne postoje planovi da se to dogodi izvan država koje učestvuju u testiranju, niti planovi da se naplaćuje određenim stranicama na Facebook-u za svu njihovu distribuciju u newsfeed-u ili explore-u. Nažalost, neki su pogrešno interpretirali stvari tako, ali to nije bila namera.“