vesti

FCB grupa lansirala kampanju na potpuno novom mediju

FCB Afirma, kao deo FCB Global mreže, donosi nam vesti o aktuelnim svetskim trendovima, inovativnim kampanjama i idejama u oblasti marketinga

Statistike pokazuju da 50% korisnika interneta svakodnevno preživi nešto što se naziva “buffer bes”. Ovo predstavlja stanje nekontrolisanog besa do kog dolazi prilikom prekida ili male brzine interneta. Tada se na ekranima pojavljuje onaj ozloglašeni i nerado viđeni gost “buffering točkić”.

Sama reakcija ljudi u tim situacijama pokazuje da, kada je brzina interneta u pitanju, naša očekivanja i potrebe neprestano rastu i interet velike brzine postaje nametnut kao norma. Kako bi svoje sugrađane držali u korak sa neprestanim rastom potreba u digitalnom svetu, belgijska kompanija za telekomnikacije VOO, u saradnji sa “Happiness Brussels”, ogrankom FCB grupe u Belgiji, lansirala je projekat pod nazivom “La Vitesse Pour Tous” (“Brz Internet za Sve”).

Lansiranje ovakvog projekta jedinstveno je u svetu. U saradnji sa nekoliko odabranih medija, VOO je preoteo ozloglašeni simbol loših konekcija, buffering točkić, i pretvorio ga u sasvim novi medij. Menjajući kod koji se nalazi u pozadini ekrana učitavanja, VOO je ispod točkića implementirao novu poruku: “Load up to 2 times faster with VOO” (“Do 2 puta brže učitavanje uz VOO”). Na ovaj način FCB grupa i kompanija VOO otkrili su potpuno nov medij za komunikaciju i našli način da dopru do više od 70% svoje ciljne grupe.

Spot možete pogledati na sledećem linku: https://youtu.be/-J5-a1uB56I

Više detalja o kampanji možete pronaći na sledećem linku : https://www.fcb.com/news/press-room/to-claim-fast-internet-for-all-voo-telecom-turns-the-infamous-buffering-wheel-into-a-new-medium