vesti

Zaključen UEPS-ov konkurs : rekordnih 270 radova

Na tradicionalni UEPS-ov  konkurs ove godine prispelo je rekordnih 270  kvalitetnih radova domaćih marketinških, PR i medijskih poslenika, kao i samih oglašivača.  U šesnaest kategorija raspoređeno je 270 projekata kroz koje je svoju kreativnost iskazala srpska oglašivačka industrija, spremna da, bez obzira na okolnosti,  odgovori izazovu aktuelnih tržišnih prilika.

Ako prijavljene radove posmatramo kao refleksiju ukupne godišnje produkcije, moglo bi se reći da je srpska advertajzing scena tokom godine bila vrlo dinamična.

U ukupnom broju prispelih radova, integrisane kampanje godinama ukazuju na stabilan trend  kompanija i brendova koji sistemski pristupaju komunikaciji sa tržištem koristeći miks raspoloživih komunikacionih alata i ulažu značajna sredstva u integrisane marketing komunikacije. Ove godine, među klijentima koji preferiraju usaglašavanje komunikacije sa zainteresovanim javnostima koristeći različite komunikacione kanale su najzastupljeniji proizvođači hrane i bezalkoholnih pića, a slede ih telekomunikacije.

U kategoriji TV spota  unazad par godina kontinuirano raste broj prijavljenih radova, a ove godine po broju prispelih projekata, ova kategorija je u samom vrhu.

Ohrabrujuća je činjenica veliki broj radova u kategoriji Kreiranje robne marke koja je poslednjih godina bila u stagnaciji, što ukazuje na pozitivna proizvodno-tržišna dešavanja.

Internet marketing čije je učešće u ukupnom broju prijavljenih radova prethodnih par godina raslo, ove godine se stabilizovao na petinu od ukupno prispelih radova – koliko je iznosilo i prošle godine. Struktura prijavljenih radova i predlagača pokazuje da se, bez obzira na vrstu delatnosti, ulaže u marketinško prisustvo na internetu. Tu su proizvođači bezalkoholnih napitaka, hrane, kozmetike, kao i bankari,  kulturne delatnosti i – javna uprava.

Kategorija Art&Craft, uvedena pre dve godine, zabeležila je najveći skok prijavljenih radova – tri puta više u odnosu na prošlu godinu. Ovom kategorijom Udruženje je želelo da istakne, kako stvaralačko-umetničku komponentu, tako i pojedinca koji je u osnovi kreativnih rešenja.

Najveći broj predlagača je očekivano iz redova marketinških agencija, ali ih ima i iz medija i oglašivača, što sve ukazuje na velika iskušenja pred koja će biti stavljen ovogodišnji žiri. I ove godine značajan je broj onih koje prvi put apliciraju za godišnju UEPS-ovu nagradu.

Podelite tekst!