vesti

Fejsbuk poziva svoje korisnike u borbu protiv dezinformacija

Društvena mreža Fejsbuk (Facebook) poziva svoje korisnike u borbu protiv dezinformacija i na prepoznavanje “verodostojnih” izvora, zbog poplave senzacionalizma i lažnih vesti, objavio je izvršni direktor Mark Zakerberg.

“Previše je senzacionalizma, dezinformacija i podeljenosti u današnjem svetu”, ocenjuje on na svojoj stranici, dodajući da “društvene mreže omogućuju ljudima plasiranje informacija brže nego ikada”.

Zato je važno, smatra on, da svaki korisnik istakne kvalitetnu informaciju, ali je isto tako “goruće pitanje na koje pokušavamo odgovoriti – kako odlučiti koji su izvori informacija verodostojni”.

Kompanija sa više od 2 milijarde korisnika kaže da će između ostalog koristiti ankete kako bi utvrdila koje medijske kuće korisnici Fejsbuka smatraju verodostojnima.

“Ta novina neće promeniti količinu informacija koju ćete videti na Fejsbuku. To će samo promeniti ravnotežu informacija u korist izvora koji se smatraju verodostojnim”, kaže Zuckerberg.

Već od sledeće nedelje, najavljuje on, News Feed – ključni proizvod kompanije na tom području, davaće prednost kvalitetnim vestima ispred onih sa manje verodostojnim izvorima.