vesti

Golden Drum 2022: pobednici ovogodišnjeg festivala

Agencija godine je već treću godinu zaredom postala agencija Publicis Italija iz Milana te tako doprinela ukupnom uspehu agencijske mreže Publicis koja je sa najviše prikupljenih bodova slavila kao Agencijska mreža godine.

Veliku nagradu za najbolju marku je dobio Heineken. Eoin Sherry, kreativni direktor u Publicisu Italija, je za kampanju The Night is Young dobio prestižno priznanje za Kreativnog direktora godine. To je ove godine omogućioElan.

Naziv Nezavisne agencije godine pripao je mađarskoj agenciji White Rabbit Budapest.

Golden Drum je ove godine  prvi put dodelio dve nove nagrade i to za Produkcijsku agenciju godine te Digitalnu agenciju godine. Produkcijska agencija godine je postala grčka agencijaGood People, Digitalna agencija godine je izraelska agencijaDIBOOR

Posebna sekcija Svi žiriji je dodelila nagradu za najbolji rad u grup i COVID-19 koja slavi dobre odzive na pandemiju koronavirusa, agenciji Publicis Italija za kampanju za Heineken, The Night is Young. I nagrada Najbolji lokalni duh, koja slavi lokalne radove koji predstavljaju karakterističan lokalni duh, pripala je agenciji Publicis Italija, i to za kampanju Bottega for Bottegas, urađenu zaBottega Veneta. Nagrada Najbolje društveno dobro, koja ocenjuje društveno korisno činjenje, otišla je u ruke agencijama Seven.One AdFactory/Creative House, Unterföhring in White Rabbit Budapestza #flutwein – Our Worst Vintage, za kampanju za Flutwein.

Najuspešniji rad u regiji Adriatik je postao rad Beestro, hrvatske agencijeImago Ogilvy, koja je za njega dobila posebnu nagradu Adriatik agencija godine, koju je ove godine omogućiloTriglav osiguranje.

Galeriji slavnih, odabranoj skupini kreativnih vizionara, koji su nadahnjivali i najviše uticali na svijet kreativne industrije kakvog poznajemo, pridružio se Jorg Riommi, glavni kreativni direktor Publicis Groupe CEE.

Srbija je u užem izboru imala za kampanju “Bez E” agencije Block&Rool, Ovladajte svojim ukusima bilo je u najužem izboru u kategoriji mladih.

Za najbolje kreativno rešenje briefa Takmičenje za mlade kreativce, kojeg podržava Slovenska turistička organizacija, pod naslovom “Hej ti, postani budućnost turizma!”, poglašen je rad Intergalactic Tourism. Anna Floarea i Mario Francisco iz Rumunije su za svoju kreativnost dobili nagradu  u vrednosti od 1.000 EUR.

Pregled nagrađenih radova: https://goldendrum.com/showcase

Žiriji Golden Druma: https://goldendrum.com/competition/juries

Program Golden Druma: https://goldendrum.com/program/friday