vesti

Golden Drum ponovo u partnerstvu sa MSL om

Jedan od najpoznatijih festivala kreativnosti u Evropi pozvao je MSL da preuzme ulogu ekskluzivnog PR partnera Golden Drum-a četvrtu godinu za redom

MSL mreža agencija biće zadužena za celokupne komunikacije na 15 tržišta u Centralno-istočnoj Evropi – Hrvatska, Bugarska, Češka Republika, Finska, Grčka, Mađarska, Italija, Crna Gora, Severna Makedonija, Poljska, Srbija, Slovačka, Rumunija, Rusija i Turska.

Podršku Festivalu Golden Drum pružiće partnerske agencije MSL- a i lokalne kancelarije iz Publicis grupe, sa iskustvom stečenim tokom prethodnih izdanja Festivala, i raduju se što će biti deo promene koju ovaj Festival najavljuje skrećući fokus 26. izdanja na temu Kreativnost za promene (Creativity 4 Change).

Veoma smo srećni što možemo da budemo deo Festivala Golden Drum! Sa našim iskustvom stečenim tokom prethodnih izdanja Festivala, radujemo se daljem promovisanju pozitivnog imidža Festivala”– izjavila je Zofia Bugajna-Kasdepke, Direktor poslovnog razvoja iz MSL CEE.

Slavoj Žižek, jedan od najviše objavljivanih filozofa sa počeka 21. veka, pridružio se spisku govornika na Festivalu za 2019. godinu

Za one koji nisu bili u Torontu, Portorož daje sledeću priliku da čujete jednog od najpriznatijih filozofa današnjice, Slavoja Žižeka.

On je direktor međunarodnih poslova na Birkbek institutu za humanističke nauke (Birkbek koledž, Univerzitet u Londonu), istaknuti akademik na Kjung Hi Univerzitetu (Seul) i Viši istraživač-saradnik na Odseku za filozofiju, Fakulteta za likovnu umetnost na Univerzitetu u Ljubljani (Slovenija). Njegova razmišljanja se kreću od najzahtevnijih filozofskih visina do radikalne kritike savremenog kapitalizma. Filozof i teoretičar kulture poznat je po obradi tema iz oblasti psihoanalize, politike i popularne kulture, začinjenim njegovim provokativnim stilom i osobenim humorom.

Imaćemo priliku da čujemo Žižeka kao poslednjeg govornika prvog dana Festivala, koji će se održati od 17-18. oktobra 2019. godine u primorskom gradu Portorožu u Sloveniji.

Pozornica Golden Drum-a ugostiće oko 40 predavača iz celog sveta koji će govoriti o aktivnostima koje pokreću pozitivne promene u različitim oblastima i skrenuti našu pažnju na oglašavanje za bolje sutra.

Na 26. dodeli nagrada Golden Drum predstavljamo: nagradu za najbolji „Genius Loci“

Lokalna grupa sa najboljim duhom preimenovana je u Genius Loci/Lokalni duh i podignuta na nivo nove i veoma cenjene nagrade u regionu, kojom se ističu i slave različite kulture. Nagrada za najbolji Genius Loci biće prvi put dodeljena od strane žirija za sekciju ZAŠTO za najbolji rad sa osobenim lokalnim duhom koji je prijavljen u kategoriju Lokalni duh / Genius Loci.

Takmičenje Golden Drum i dalje je podeljeno na dve glavne sekcije ŠTA (WHAT) i ZAŠTO (WHY). Svaka sekcija je dalje podeljena u grupe i kategorije koje odražavaju najnovije trendove u advertising i kreativnoj industriji: film, štampane medije, van kuće, audio, digitalne & mobilne medije, dizajn, inovacije, veštine, integracije, aktivacije, izgradnju brenda, funkcionalnu efikasnost, sadržaj, angažovanost, Genius Loci / lokalni duh i društveno dobro.

Podnošenje prijava za takmičenje uvršteno u WARC otvoreno je do 13. avgusta 2019. Mastercard, partner drugog izdanja „bezgotovinskog“ festivala daje najpovoljnije cene i ove godine.

KLJUČNI DATUMI

ROK ZA PODNOŠENJE RADOVA: 13. avgust 2019. u 24.00

ROK ZA PODNOŠENJE RADOVA ZA TAKMIČENJE „MLADI BUBNJARI“: 10. septembar 2019. u 24.00

„EARLY BIRD“ PRIJAVA UČESNIKA: 13. avgust 2019. do 24.00

OBJAVLJIVANJE UŽEG IZBORA KANDIDATA ZA OSVAJANJE NAGRADA: sreda, 16. oktobar 2019. tokom dana

GALA CEREMONIJA DODELE NAGRADA GOLDEN DRUM: petak, 18. oktobar 2019. u 20.30

26. FESTIVAL GOLDEN DRUM: 17-18. oktobar 2019.

Više informacija o Festivalu možete pronaći na veb adresi www.goldendrum.com

Naš priručnik za prijavljivanje pogledajte na veb adresi https://goldendrum.com/wp-content/uploads/2019/06/26_Golden_Drum_EntryHandbook.pdf

Pristupite sistemu za prijavljivanje i registraciju na veb adresi https://engine.goldendrum.com

Registracija za akreditaciju medija na veb adresi https://engine.goldendrum.com/accreditation

Medijski komplet dokumenata dostupan je na veb adresi https://goldendrum.com/inc/uploads/2019/06/26GD_MediaKit.pdf

Medijski materijali za preuzimanje dostupni su na https://goldendrum.com/press/media-materials


O festivalu „Golden Drum“
Festival „Golden Drum“ rođen je 1993. godine sa jednostavnom idejom da spoji zaposlene u kreativnoj industriji iz različitih, u to vreme često nazivanih Novih evropskih država. Festival slavi Genius Loci, duha/zaštitnika mesta, kao i sveobuhvatnu izvrsnost u kreativnosti. On teži da inspiriše i osnaži kreativno razmišljanje i aktivnosti koje podstiču pozitivne promene na mnogo različitih načina, ukazujući na njih putem svog takmičenja i kongresnog programa. Sa sloganom Creativity 4 Change (Kreativnost za promene), „Golden Drum“ skreće fokus na reklame za bolje sutra. Festival „Golden Drum“ izabran je kao jedan od osam regionalnih dodela nagrada uvrštenih u WARC rang listu.

O MSL -u
MSL je mreža Publicis grupe za odnose sa javnošću i integrisane komunikacije – jedna od najvećih na svetu. Pruža usluge strateškog savetovanja i kreativnog razmišljanja, istovremeno se boreći za interese svojih klijenata kroz hrabre i pronicljive kampanje koje obuhvataju različita stanovišta i holistički način razmišljanja u cilju ostvarivanja uticaja i efekta. Sa više od 3.100 zaposlenih u više od 107 kancelarija širom sveta, MSL je jedna od najvećih PR mreža u Evropi i najbrže rastuća mreža u Kini i Indiji.