Cannes Lions, međunarodni festival kreativnosti, najavio je festival 2019, otvorivši registracije za delegate i najavljujući detalje vezane za naredni događaj.
Listi nagrada u 2019. biće dodata dva nova Lionsa. U sklopu Reach Track, Creative Strategy Lion slaviće ideju iza ideje, strateško planiranje i kako ono može redefinisati brand, osvežiti biznis i uticati na potrošače ili širu kulturu. U sklopu Entertainment Track, Entertainment Lion for Sport slaviće kreativnost koja osnažuje i podstiče, moć sporta i eSporta za brendove.
Simon Cook, AP Creative Excellence, komentarisao je pokretanje dve nove nagrade: “Oba Liona predstavljaju promenljivu industriju i sada je pravo vreme da se kroz nagrade ove discipline prepoznaju. S rastućim kreativno komunikacijskim ekosistemom, Creative Strategy Lion će uzdignuti i definisati važnost strategije u kreativnim vizijama, dok će Entertainment Lion for Sport dati poverenje u širinu sadržaja i komunikacije koja okružuje ovo jedinstveno globalno tržište.”
Takođe, najavljeno je gašenje nagrade Product Design Lions. Kategorije iz ove nagrade biće absorbovane u Design Lions i Innovation Lions. Po prvi put, Cannes Lions će imenovati Track ambasadore pre festivala. Track ambasadore imenujemo s namerom da budu prvaci, pružaju savetovanje i uzdignu specifične discipline,” izjavio je Philip Thomas, Chairman, Cannes Lions. Ambasadori će biti izabrani među predsednicima žirija 2019.
Najavljeni su i detalji o sadržaju programa. Agenda će biti interaktivnija i sveobuhvatnija nego pre, uključujući više case slučajeva, Q&A i debata.
Festival Cannes Lion održaće se od 17. do 21. juna 2019.