Početak školske godine predstavlja pravu malu septembarsku gungulu među ritejlerima, knjižarama i raznim drugim prodavcima robe namenjene deci, koji promovišu svoje nove školske ponude, pakete proizvoda na popustima i razne druge pogodnosti pri kupovini školske opreme. U takvom okruženju, teško je istaći se i biti zapamćen u moru istih poruka. Mega Maxi i Tempo su ove godine, u saradnji sa agencijom McCann Beograd, u tome ipak uspeli, a evo i kako 😊
Pored bogate ponude školske opreme i pribora, koja se mogla pronaći po povoljnim cenama, kampanji su se priključili influenseri koji su deci školskog uzrasta dobro poznati – Anna Lazarevic i Andrija Jović. Oni su u Centrima mega popusta, Tempo i Mega Maxi hipermarketima, pored redovne opreme za školu, promovisali i posebno dizajnirane dukseve, majice, maske za lice i sveske iz Hyper kolekcije by Anna i Andrija Jo! Na društvenim mrežama su organizovani Instagram izazov i giveaway na Anninom i Andrijinom profilu koja je posebno promovisala limitiranu seriju dizajnirane garderobe sa njihovim potpisom. Malo je reći da se Hyper kolekcija rasprodala skoro do poslednjeg komada u rekordnom roku.
U hipermarketu na Adi Ciganliji u Beogradu organizovan je i zabavni kutak sa digitalnim magičnim ogledalom, gde su deca mogla da „probaju“ nove odevne komade. dodatno, koncerti influensera u Čačku, Nišu, Novom Sadu i Beogradu izazvali su veliko interesovanje među školarcima.
Kampanja je realizovana kao integrisana 360 kampanja, kroz tradicionalne medijske kanale, OOH, TV oglase i digital. Na ovaj način, Mega Maxi i Tempo su još jednom pokazali inovativnost, i da uz širok asortiman proizvoda istovremeno nude i zabavne momente, nove doživljaje i iskustva, kao i inspiraciju, čime su ove sezone privukli i nove kupce u svoje radnje.
Influenseri su realizovali i akciju poklanjanja opreme za školu, tako što su vodili klince sa Instagram aktivacije da zajedno sa njima odaberu svoju novu školsku opremu, a Annin video se vrlo brzo našao među trening videima na YouTube platformi.
Tradicionalno odličan izbor školskog asortimana koji su kupci navikli da pronađu u Centrima mega popusta, Mega Maxi i Tempo prodavnicama ove sezone smo upotpunili Hyper modnom kolekcijom, ali i novim načinom komunikacije sa ciljnom publikom. Povezujuci klasične kanale komunikacije sa digitalnim, trudili smo se da na zanimljiv način upravo dopremo do đaka, pružajući im dodatnu inspiraciju za početak nove školske godine, a po povratnim informacijama možemo da zaključimo da smo i više nego uspešno odgovorili na zadatak“, rekao je Filippos Nanopoulos, rukovodilac operativnog marketinga kompanije Delez Srbija.
„Imajući u vidu našu direktnu i indirektnu konkurenciju, koja takođe ima školski program u ponudi, naš zadatak je bio da osmislimo ideju kojom ćemo napraviti diferencijaciju između njih i nas, a to je upravo dodatna modna kolekcija Hyper, koju smo uradili u saradnji sa influenserima. Poznajuči krajnje korisnike (školarce) bili smo svesni njihovih interesovanja i potreba, ali smo na umu imali i poslednje trendove kao što je merch oprema. Uz punu podršku klijenta i influensera, rodila se Hyper kolekcija koju već viđamo na ulicama,“ dodao je Igor Petrović, Account Manager, McCann Beograd.
TIM
McCann Beograd:
Emina Azizi, Regional Account Director
Igor Petrović, Account Manager
Jana Savic Rastovac, Excetuive Creative Director
Jovana Bradaš, Associate Creative Director
Vladimir Kondžulović, Senior Copywriter
Marko Marić, Junior Copywriter
Branko Rosić, Senior Art Director
Sandra Milojević, Senior Art Director
Filip Anđić, Senior Designer
Olga Mitić, Junior Production Artist
Vladimir Popović, Head of BTL
Drive:
Tamara Živković, Account Manager
Tamara Marković, Junior Designer
Nemanja Stojaković, Junior Designer
UM Beograd:
Milena Milinković, Account Manager
Simonida Korolejić, Media Planner
Tamara Bursać, Junior Media Planner
Boško Stojanac, Senior Digital Media Planner