vesti

Kampanja Frikoma – ili priča o tome kako se sve mogu zloupotrebiti internet tehnologije

Kampanja koja je nedavno krenula širom Srbije i bilbordi koji pozivaju na akciju lizanja postali su neizbežni na svakom koraku i predmet usijanja društvenih mreža. Nekoliko tih poruka podiglo je na noge celu zemlju i komentari su počeli da pljušte.

Bilbord kampanja  kompanije Frikom „otela se kontroli“. I to zahvaljajujući „duhovitim“ korisnicima interneta. Oni su kampanju Frikoma pomoću fotošopa preokrenuli naglavačke i to tako što su slogane ispisali – malo drugačije, dodajući im lascivne konotacije. Na primer:

“Jao baš je cakan, kako se lik smeška, prilazim i pitam “ko ti liže sneška?”

Postoje pravi bilbordi na ulicama grada i lažni – na internetu. Neko se igrao sa fotošopom i otišao u totalnu drugu krajnost spominjući skakanje sa Pančevačkog mosta, koji je poznat po tome što se samoubice najviše opredeljuju za njega kada reše da sebi oduzmu život.

Prvi talas negativnih reakcija bio je usmeren ka Frikomu koji se oglasio, demantujući autorstvo spornih sadržaja. U njihovom saopštenju kažu:

” Vidimo da je aktuelna Frikom bilbord kampanja izvesne pojedince inspirisala da naprave foto-montaže naših rešenja. Podržavamo kreativnost, ali samo kada za cilj ima lepe stvari i zato sa vama delimo originalno rešenje koje možete videti na bilbordu u Bulevaru despota Stefana. Ipak, ono što ne podržavamo je “kreativnost” koja propagira prostakluk ili podstiče na suicidno ponašanje i negiramo bilo kakvu povezanost sa takvim foto-montažama.”

Nije isključeno da ova antireklama  čak doprinese boljoj prodaji sladoleda, ali ostaje pitanje – šta je “pisac iz senke” hteo da kaže ovim sadržajima?