Potrošači širom Srbije će, kupovinom specijalnog izdanja limenki, doprineti prikupljanju sredstava potrebnih za završetak radova na renoviranju Narodnog muzeja u Beogradu
Kao brend sa dugom tradicijom i nasleđem, Zaječarsko pivo doniraće Narodnom muzeju po jedan dinar od svake prodate specijalno dizajnirane limenke piva u periodu od 1. februara do 15. juna 2018. godine.
Tokom ovog perioda, limenke Zaječarskog piva promeniće svoj izgled i krasiće ih vizuali četiri umetnička dela: Portret Vuka Karadžića Dimitrija Avramovića, Miloš, Marko i vila Paje Jovanovića, Motiv iz Šida Save Šumanovića i Drvo u šumi Nadežde Petrović.
“Ponosni smo što će Zaječarsko pivo, zajedno sa svojim potrošačima, dati važan doprinos završetku radova na renoviranju Narodnog muzeja, kao institucije od izuzetnog nacionalnog i kulturnog značaja. Radujemo se otvaranju Muzeja nakon 15 godina, kako bi ponovo svi stanovnici Srbije, ali i brojni turisti, imali priliku da posete instituciju koja čuva našu bogatu kulturnu baštinu”, istakla je Jasmina Trijić, senior brend menadžerka Zaječarskog piva.
Narodni muzej osnovan je 1844. godine sa ciljem da na jednom mestu “sabere sve starine i da ih za potomstvo sačuva”, kako se navodi u osnivačkom aktu ove institucije koja je većim delom zatvorena zbog sanacije od 2003. godine.
“Osnovna potreba je da se obnovom Narodnog muzeja stvore uslovi za trajno čuvanje i savremeno predstavljanje kulturnih dobara, odnosno da se postigne funkcionalno, organizaciono i tehničko osavremenjivanje objekta i stvaranje dodatnog prostora za osnovne delatnosti, posebno izlaganje i komunikaciju sa publikom. Glavni cilj je preobražaj muzeja i promena narativa postavke, u skladu sa profesionalnim standardima”, kazala je Bojana Borić Brešković, direktorica Narodnog muzeja.
Narednih meseci Zaječarsko pivo će širom Srbije organizovati brojne promotivne i edukativne akcije sa ciljem prikupljanja sredstava za završetak radova i dodatnim upoznavanjem javnosti o značaju četiri umetnička dela izuzetnih srpskih slikara.