U okviru programa Homepage Academy pripremljen je i realizovan kurs “Komunikaciona strategija: proces, uvid i ocenjivanje kreativnih ideja” Lazara Džamića koji kroz 5 modula donosi lekcije vezane za kreiranje kreativne strategije. Tokom kursa Džamić vas upoznaje sa alatima, metodologijom, uči vas kako funkcioniše kreativni proces i koja je korelacija između strategije, ideje i egzekucije. Osim toga, dobićete i set alata koji pomažu kada nema uvida ili vremena i/ili novca za istraživanja, a očekuje se da iznedrite kreativnu komunikaciju u skladu sa strateškim ciljevima.
Komunikaciona strategija je ključna za ujednačen pristup prema svim definisanim ciljanim javnostima i neometan protok informacija. Džamić će vas naučiti kako da poslovne ciljeve pretočite u komunikacione i kako da vrednujete kreativne ideje pre egzekucije. Ovaj kurs će vas naučiti i kako da delujete ako strateški proces nije doneo nikakav validan uvid i uvešće vas u školu kreativne komunikacije bazirane na čistoj dramatizaciji.
Kurs je namenjen svima koji vode biznis, onima koji se nalaze na čelu marketinških odeljenja u korporacijama, ali i zaposlenima u marketinškim agencijama.
Lazar Džamić je brend i kreativni strateg sa preko 30 godina iskustva, od toga 20 u Londonu. Kao šef brend planiranja za Google-ov kreativni think-tank ZOO, radio sa desetinama najpoznatijih svetskih brendova i kompanija. Predavač je na smeru za digitalni marketing Fakulteta za medija i komunikacije (FMK) u Beogradu, kao i na MBA programima u Business School Lausanne (BSL) i na Ekonomskom fakultetu u Ljubljani. Marketing trener za PwC Mini MBA Akademiju u 10 zemalja CEE.