Carnex je u okviru Selection linije pašteta predstavio novi ukus – pikantnu Selection kokošiju paštetu, a McCann Beograd stoji iza vickaste digitalne kampanje koja pali i žari društvenim mrežama.
Carnex Selection linija pašteta potrošačima je već dobro poznata i širokom ponudom zanimljivih ukusa uspela je da očara i one najprobirljivije. Najnoviji član Selection porodice je jedna vrlo specifična i pikantna – Ljuta Koka. Ova kokošija pašteta aromatična je od prvog do poslednjeg zalogaja i pokreće čula svih gastronoma, što je rad na promociji novog recepta samo učinilo lakšim i zabavnijim. Digitalni tim McCann Beograd osmislio je simpatičnu, duhovitu kampanju u okviru koje je Ljuta Koka predstavljena na društvenim mrežama.
Vickast i pomalo sarkastičan ton komunikacije aludirao je na svakodnevne situacije sa kojima se ljudi susreću kada se draga osoba naljuti, ponekad bez razloga. “Kada oglašavate nešto novo i neobično važno je da budete zanimljivi i upečatljivi. A začinjene stvari zahtevaju pikantnu komunikaciju! Zato je u pomoć priskočila naša draga koleginica Ljuta Koka i sa par interesantnih rešenja elegantno uvela na tržište novu Selection paštetu. Malo smo zabiberili čorbu na tržištu pašteta ali koke iz našeg dvorišta vole ljute začine,” objasnio je Miloš Paunović, Copywriter u agenciji McCann Beograd.
“Kada plasirate novi proizvod pravi je izazov pronaći kreativno rešenje koje će se izdvojiti, skrenuti pažnju i na najbolji način ga predstaviti potrošačima. Ujedno, cilj je bio da napravimo jasnu distinkciju između klasičnog ukusa i nove pikantne paštete. Sa „Ljutom Kokom“ želeli smo da izađemo iz uobičajenog oblika komunikacije, da ostvarimo dijalog, izmamimo reakciju, i pre svega da ostavimo utisak na potrošača kome se obraćamo. Sudeći po prvim reakcijama, sa „Ljutom Kokom“ upravo smo to i postigli,” istakla je Tijana Katalinić, brend menadžer kompanije Carnex.
Kreativni tim: Lidija Milovanović, Miloš Paunović
Akaunti: Aleksandra Bradić, Milica Vojnović
Kreativni direktor: Jana Savić Rastovac
Strateški planeri: Aleksandar Milojević
Digitalni tim: Sara Vermezović, Vladimir Kondžulović i Sofija Jovandić
Digitalni kreativni direktor: Vladimir Ćosić
Produkcija: Nebojša Ereš
Produkcija saradnik: Fried