vesti

McCann i UM Beograd najefektivnije agencije u Srbiji na prvoj dodeli Effie nagrada

Na prvoj dodeli Effie nagrada najviše priznanja osvojile su agencije McCann Beograd i UM Beograd koje posluju u okviru I&F McCann Grupe, čime je ova grupa agencija postala najefektivnija u Srbiji. Effie odaje priznanje snažnim idejama koje su realizovane kroz kampanje koje su ostvarile cilj, odnosno značajan rezultat za klijente i brendove. Ova priznanja temelje se na preciznim i jasnim merilima, i najbolji su pokazatelj da se ulaganje u marketing isplati. Nagrađeni su projekti za: Schweppes i Rosu The Coca-Cola Company, Raiffeisen banku i Mini Mini Plazmu kompanije Bambi. Pored nagrađenih, u finale su ušle i dve kampanje realizovane za The Coca-Cola Company brend Fanta, kao i za Lav pivo kompanije Carlsberg.

„U srži svega što radimo su sjajne i prepoznatljive ideje koje našim klijentima donose rezultate. Ponosan sam na timove agencija McCann i UM Beograd. Ove godine slavimo 20 godina poslovanja pod sloganom „Snaga ljudi” i ove nagrade su za najbolje ljude i naše partnere. Effie nagrade potvrđuju slogan Prve Srpske oglasne agencije, od pre više od jednog veka, a to je “Da od oglasa ima vajde!” kaže Srđan Šaper.

 

Agencija McCann Beograd osvojila je najviše priznanja i to četiri.

 

“Effie nagrade potvrđuju uticaj i doprinos advertajzinga poslovnom rezultatu brenda ili kompanije – što je od suštinskog značaja. Dodatno potvrđuje kvalitet naše strateške i kreativne usluge, alata koje koristimo u planiranju i analitici kao i timski rad sa klijentima. Ovo je zajednički uspeh, što zadovoljstvo čini većim” ovim povodom izjavila je Olivera Perković, generalna direktorka agencije McCann Beograd.

 

Pored McCann Beograd, uspehu I&F McCann Grupe doprinela je i agencija UM Beograd koja je u zbiru najefektivnija medijska agencija u Srbiji.

“Rezultati kampanja naših klijenata najbolji su pokazatelj našeg velikog iskustva, znanja i partnerskog odnosa koji imamo sa klijentima. Ponosna sam na sve moje kolege koji zajedno sa našim partnerima definišu i realizuju pobedničke kampanje. Najefikasnija medijska agencija je ono čemu težimo u svakom trenutku našeg rada, i zato je ovo priznanje veoma dragoceno” kaže Biljana Kolaković, regionalna direktorka agencije UM.

Effie nagrada je među najprestižnijim globalnim nagradama u advertajzingu. Uspeh I&F McCann Grupe nastavak je uspeha koji su ove godine ostvarile McCann Worldgroup Europe mreža, najefikasnija agencijska mreža u Evropi, kao i McCann Zagreb i UM Zagreb koje posluju u okviru I&F McCann Grupe, a koje su proglašene zbirno za najefikasniju grupu agencija u Hrvatskoj.

 

Effie nagrada identifikuje i rangira najefektivnije agencije, oglašivače, brendove, mreže i holding kompanije. Ove nagrade su globalno poznate među oglašivačima i agencijama kao nagrade koje ističu efektivnost komunikacija, odnosno one koje prepoznaju sve oblike komuniciranja koji doprinose uspehu brendova.