vesti

Media Market: da li smo normalni i kakvi nas spin doktori leče

Media Market, biznis sajam informisanja, komunikacija i marketinga, koji je počeo u sredu 24. oktobra, već prvog dana će posetiocima ponuditi nekoliko izvanrednih, medijski atraktivnih hepeninga na štandovima izlagača, učesnika sajma, ali i tri „globalna“ sajamska panela.

Prvi, pod nazivom „Otišlo u vetar – izazov radija u svetu konvergiranih medija“ organizuje Radio Beograd 2 povodom 60 godina postojanja, i to kao prvu u nizu panel-diskusija tematski posvećenih medijima i kulturi. Panel se održava od 12 do 13 časova, u hali 3 Beogradskog sajma. Učestvuju dr Dalibor Petrović, sociolog, profesor na Saobraćajnom i Filozofskom fakultetu u Beogradu, dr Anka Mihajlov Prokopović, docent na Departmanu za komunikologiju i novinarstvo Filozofskog fakulteta u Nišu, Milan Mišić, novinar, Zoran Modli, radio-voditelj.

Od 15 časova na programu je bio panel „Kako nas ‘leče’ spin doktori“, posvećen spin doktorima kod nas i u svetu i načinima kako deluju, ali i pitanjima šta su to spin patrole i spin sobe, zašto konzument informacija pristaje da bude žrtva manipulacija, kakva je uloga medija u tome i sl. Planirano je da na ovu temu govore docent dr Maja Vukadinović, mr Milenko Đurić, Milivoje Mihajlović (prvi magistar iz oblasti odnosa sa javnošću u Srbiji i autor prve domaće knjige o odnosima s javnošću), te Vladimir Krakov, pomoćnik generalnog direktora RTS, prethodno direktor Radio Beograda i šef kancelarije Vlade Srbije za saradnju sa medijima, ali i marketinški stručnjak i prevodilac knjiga Edvarda Bernejsa, „oca spinovanja“

Panel „Da li smo normalni“, u organizaciji onlajn časopisa BGonline. О aktuelnim medijskim sadržajima, stilu života savremenog čoveka i njegovim izborima govorili su Mirjana Bobić Mojsilović i psihoterapeut Zoran Milivojević. Prisutni su imati priliku da saznaju kako mogu da sačuvaju sebe od loših vesti i osmisle život koji će voditi po svojoj meri i daleko od uticaja drugih ljudi.

Drugi dan Sajma informisanja, komunikacija i marketinga Media Market bio jetakođe izuzetno bogat i panel diskusijama i programima na štandovima učesnika.

U 12 časova, u panelu pod nazivom “Retro/vizija novinarstva”, “stara garda” renomiranih urednika govorilo se o tome kako su se nekada pravile novine, kako se dolazilo do informacija, koje su tada bile teškoće zanata a koje su sada…

U 14 časova je na programu bila tema “Go pro kamere u službi medija”.

Od 15 do 16 časova sledila je “Kultura u medijima”, u organizaciji Radio-Beograda 2, a povodom 60-ogodišnjice postojanja ovog radija.

Konačno, za 18 časova – panel “100 godina Jugoslavije” (“najbolji je sanjali, a najgori rušili”), u organizaciji lista Danas. Gosti ovog dnevnog lista: Branka Prpa, Dino Mustafić, Božo Koprivica, Duško Vujošević, Srđan Milošević, Dragan Popović…

Podelite tekst!