Krizne situacije jasno pokažu kakav je ko. A mi smo bili mi i u #directfromhome modu, u prethodna nešto više od dva meseca pandemijskog rada od kuće.
Odmah smo posložili redove, da našim partnerima budemo oslonac i u kriznim trenucima, ali ne samo to. Osećali smo obavezu da ne dozvolimo da industrija posustane. Želeli smo da budemo pokretač. Da pošaljemo poruku da moramo biti jaki kad je teško.
Razgovarali smo, pisali, dizajnirali i postovali.
United Grupa, čiji smo deo, donirala je 3 miliona dolara pomoći, kako bi se krizna situacija što pre okončala, a broj ljudi pogođen pandemijom sveo na minimum.
To je postavilo temelje, a onda smo krenuli u akciju na više polja.
Prvo smo inicirali #CarpeDMday gde je gotovo svakoga dana, neko od zaposlenih, putem društvenih mreža, predstavljao svoju rutinu kod kuće. Kako je namešteno radno okruženje, kako izgleda opuštanje i zabava, ali i kako izgleda ono najzanimljvije: hrana. Poenta je bila da sami sebe ohrabrimo da sve stižemo i sve možemo.
Desetog dana rada od kuće startovali su Direct Talks From Home webinari putem kojih smo se obraćali stručnoj javnosti na razna pitanja. Pa se tako govorilo o medijima, brendovima, trendovima, inovacijama, ljudskim resursima, korporativnim komunikacijama, društvenoj odgovornosti i naravno, nezaobilaznoj temi Covid-19. Kroz Direct Talks prošlo je preko 30 sagovornika, a broj posetilaca koji je slušao webinare je premašio 1500. Ukoliko niste odgledali neki, možete ih sve naći na našem YouTube nalogu.
Paralelno su organizovani webinari među zaposlenima. Preko 20 zaposlenih je dobilo ulogu predavača u projektu Direct Online EDU predstavljajući kolegama svoje polje ekspertize iz kreative, digitala, medija, HR-a. Delila su se rešenja, primeri, uspešni projekti, diskutavalo se i inspirisalo. Sve u cilju da se timski duh održi, ali i nešto više nauči tokom karantina.
Zaposlenima je ponuđen i set mehanizama Direct Support za prilagođavanje na rad od kuće — od predavanja na temu usklađivanja porodičnih i poslovnih obaveza, preko radionica za razvoj emocionalne inteligencije, do učešća u webinarima psihološke podrške i mogućnosti zakazivanja individualnih psiholoških sesija.
Bili smo i podrška akciji Aplauz u osam. Naš kreativni tim, u saradnji sa Alma Quatro, kreirao je OOH kampanju, koja je za neke predstavljala ludost, jer ko se uopšte kreće ulicama u doba karantina!? Ali za nas savršenstvo, jer ulicama su se upravo kretali naši heroji, ljudi kojima je Aplauz u osam i bio upućen i koji su tokom dana mogli videti šta ih čeka u 20h i nadamo se, u tim momentima dobili energiju da izguraju još jedan dan teške borbe.
Ali to nije sve. Ko je u drugoj nedelji aprila u rukama držao Nedeljnik, treba da zna da je njegova naslovnica Covid19 – Nevidljivi neprijatelj, dostojna časopisa Time, delo našeg Art direktora Stefana Gajića, koji se zajedno sa Buro Srbija „igrao“ i sa najpoznatijim naslovnicama svetskih časopisa, zamišljajući kako bi izgledale u doba korone.
Kad smo kod kreativnog tima, tu je i akcija Post na dan. Dizajnerski deo tima je svakoga dana objavljivao jedan umetnički post na svom Instagram profilu i tako ulepšavao dane svim ljubiteljima umetnosti. Imate našu toplu preporuku da posetite Instagram stranicu Direct Media Creative (DMC).
U prvoj nedelji rada iz kancelarije, lansirali smo Direct PERSPECTIVE – istraživanje o poslovanju u Srbiji u postcovid periodu. Jer nam je važan vaš stav. Jer moramo da znamo kako ćemo dalje.
Da li smo zadovoljni postignutim? Jesmo.
I motivisaniji da kreiramo još. Da budemo pokretač i oslonac u neizvesnim trenucima.
Vaš DM tim
#directfromoffice