Tehnološki gigant će biti zadužen za izgradnju tehnologije o kojoj se mnogo govori od prošloga leta
Izvor: Adweek
Publicis Groupe je najavila da će razvoj njihove globalne AI platforme, Marcel-a, biti podržana od strane jedne od najvećih i najdugovječnijih tehnoloških kompanija na svetu – Microsofta.
Publicis.Sapient će dizajnirati „profesionalnog asistenta“ te će strukturirati njegovo korisničko iskustvo, dok će Microsoft izgraditi samu platformu, navodi se u saopštenju iz kompanije i u internom dopisu koji je potpisao predsjednik i CEO holding kompanije, Arthur Sadoun. Bill Gatesova kompanija će tako pomoći zaposlenicima Publicisa širom sveta da pristupe njihovoj „dubokoj tehnologiji i AI sposobnostima“ putem proizvoda kao što su Azure AI i Office 365.
„U Microsoftu verujemo da ljudi više ne rade samo za kompanije – kompanije moraju raditi za svoje ljude“, izjavio je izvršni direktor Microsofta Satya Nadella.
„Marcel predstavlja ključni korak u odlučnosti Publicis Groupe da radikalno promeni našu industriju, za dobro naših klijenata i naših ljudi“, rekao je Arthur Sadoun, predsednik i CEO Publicis Groupe. „Zato smo oduševljeni što se možemo osloniti na Microsoftov talent, sposobnosti i resurse u polju veštačke inteligencije, da danas izgradimo platformu budućnosti. Zahvaljujući posvećenosti Satye i njegovih timova, ubrzavamo rad ka postavljanju Marcela u srce grupe, kako bismo isporučili velike ideje koje koriste kreativnost u svim njegovim oblicima.“
Marcel ima za cilj da podstakne povećanje produktivnosti i kreativnosti u globalnoj Publicis mreži na nekoliko načina, prvenstveno pomažući ljudima da se međusobno nadopunjuju u smislu veština i iskustva, radeći sinhronizovano na zajedničkim projektima, čak i ako su njihovi uredi na suprotnim stranama sveta.
Publicis Groupe i Microsoft će predstaviti Marcela po prvi puta na Viva Technology događaju u Parizu, 24. maja 2018.