Projekat „Jedna knjiga za mir“ agencije New Moment ušao je u finale za zlatnu IPRA nagradu u kategoriji „Agencije – nevladine kampanje“.
Agencija New Moment ušla je u još jedno finale sa projektom „Jedna knjiga za mir“. Ovoga puta u pitanju je finale za zlatnu IPRA nagradu za PR u kategoriji „Agencije – nevladine kampanje“.
Godišnja inicijativa IPRA Golden World Awards (GWA), osnovana je 1990. godine, sa ciljem da prepozna izvrsnost u praksi odnosa s javnošću širom sveta u različitim kategorijama. Dobitnici nagrade mogu se posebno ponositi priznanjem koje se dodeljuje za ispunjavanje međunarodnih standarda u odnosima sa javnošću. Nagrade dobijaju kampanje i agencije koje su pokazale izvrsnost i koje su poslovale po najvišim globalnim standardima u protekloj godini.
Pobednici IPRA takmičenja biće poznati sredinom jula, a svečana ceremonija dodele nagrada biće organizovana 19. oktobra u Braseloni.
Projekat „Jedna knjiga za mir” nastao je u saradnji agencija New Moment i Y&R Dubai, a osmišljen je za Međureligijsko vijeće u Bosni i Hercegovini, sa ciljem da se sruše verske predrasude i podigne svest o važnosti međusobnog razumevanja i međureligijskog dijaloga. Jedna knjiga za mir okuplja učenja iz svetih knjiga Biblije i Kurana, pokazujući uporednim predstavljanjem stihova koliko su verska učenja tih knjiga zapravo – slična. Svrha ove knjige je da, pokazivanjem sličnosti koje postoje između dve religije, oživi dijalog između religija, podstakne razgovor između ljudi i doprinese uspostavljanju mira.
Do sada, projekat „Jedna knjiga za mir“ osvojio je brojne nagrade na najprestižnijim svetskim fetsivalima kreativnosti i marketinga, kao što su Cannes Lions, SABRE, ICCO, Eurobest, Epica Awards, Sempl, BalCannes, Golden Drum, UEPS i DSOJ.