vesti

Objavljen Gunn 100 izveštaj najuspešnijih kampanja, agencija i brendova 2017.

Najkreativnija kompanija “Meet Graham”, Agencija Almap BBDO, mreža BBDO Worldwide, holding kompanija Omnicom Group brend Nike i oglašivač Volkswagen Group

Gunn Report, globalni indeks kreativne izvrsnosti u oglašavanju, objavio je rezultate svog novog Gunn 100 izveštaja koji donosi rang liste 100 najuspešnijih oglašivačkih ideja 2017. godine, nezavisno od njihove komunikacijske discipline, ali i liste kompanija koje stoje iza tih kampanja.

Rang liste koje obuhvataju top kreativne agencije, agencijske mreže, holding kompanije, brendove, oglašivače i zemlje, sastavljaju se analizom rezultata sa više od 40 najznačajnijih svetskih, regionalnih i nacionalnih kreativnih nagrada.

Najkreativnija kampanja na svetu prema ovom rangiranju je ‘Meet Graham‘, koju je stvorila agencija Clemenger BBDO Melbourne za australsku Komisiju za saobraćajne nesreće, a u kojoj su prikazali kako bi čovjek trebao izgledati da bi podneo saobraćajnu nesreću. Na drugom mestu je ‘Fearless Girl’ agencije McCann New York, koju su radili povodom Međunarodnog dana žena za investicijsku kuću State Street Global Advisors.

Tri se teme mogu izvući iz najkreativnijih kampanja na svetu:

  • Ovo je bila godina ‘svrhe’: marketing sa svrhom i dalje je bio dominantan među brendovima koji su koristili društvena pitanja u svojim aktivnostima izgradnje brenda.
  • Kreativnost i tehnologija: Veliki broj visoko rangiranih kampanja su na inovativan način koristile nove tehnologije.
  • Emocije su glavne u radovima sa filmskom podlogom: Kombinacija emocija i visoke produkcijske vrednosti bila je česta tema u kampanjama baziranim na filmu.

BBDO-ve agencije se na listi top10 pojavljuju čak četiri puta. Na vrhu top liste je AlmapBBDO São Paulo i to po četvrti puta u 19 godina koliko se izdaje Gunn ReportBBDO New York je na drugom mjestu a Dentsu Tokyo na trećem.

BBDO Worldwide je na vrhu lestvice mreža, i to već impresivnu dvanaestu godinu zaredom, s 36  ofisa koji su pridoneli njihovom ukupnom uspehu. McCann Worldgroup je na drugom mestu, a Ogilvy & Mather treći.

Kompletan  Gunn 100 izveštaj  www.warc.com/gunnreport.