Nabavka kućnih potrepština u obližnjoj prodavnici može da se pretvori u jedan vrlo dosadan, naporan ili čak neugodan posao, zavisno do toga kakav vam je dan, sa kim ste došli, ko vas čeka napolju ili kod kuće, da li je vaše strpljenje tog dana srazmerno redu na kasi i mnogih drugih okolnosti. Sve to čini mogućnost online kupovine velikom pogodnošću. Kako bi podsetio potrošače na mogućnost kupovine bez stresa u Maxi Online prodavnici, McCann Beograd je osmislio seriju simpatičnih skečeva.
www.youtube.com/watch?v=dFpOtYB0yPY
“Ono što je zajedničko svim benefitima Maxi online kupovine jeste – kupovina bez stresa. Kroz prikaze različitih situacija u kojima uobičajena kupovina može krenuti u neželjenom smeru, želeli smo da istaknemo prednosti kupovine u privatnosti svog doma, ali i da skrenemo pažnju javnosti na uslugu koja im je dostupna i koja bi mogla značajno da uštedi njihovo vreme, a i živce”, rekla je Sara Vermezović, Digital specialist u agenciji McCann Beograd.
www.youtube.com/watch?v=3kFyvqbZY2g
“Maxi je prošle godine pokrenuo internet prodavnicu gde na jednom mestu, brzo i lako može da se pazari sve što se inače kupuje u supermarketu, uz dostavu na kućni prag. U pitanju je platforma koja je izgledom i sadržajem prilagođena potrebama modernih kupaca svih generacija, a dostupna je svim korisnicima na području Beograda”, rekao/la je Nikola Zečević, Digital & Loyalty manager u Delhaize Srbija.
Strateški planer: Katarina Pribićević
Digitalni kreativni tim: Luka Ličina, Vladimir Kondžulović, Zdravko Kevrešan, Tea Terzić
Digitalni kreativni direktor: Vladimir Ćosić
Akaunti: Aleksandra Bradić, Sara Vermezović, Slavko Marković
AV producent: Nebojša Ereš
Produkcijska kuća: Revolve