Turistička organizacija Srbije osvojila je dva prestižna priznanja na vodećim evropskim sajmovima turizma u Berlinu i u Moskvi. Štandove je za obe manifestacije projektovao i gradio Beoexpo System, kompanija sa zavidnim međunarodnim referencama koja se višestruko potvrdila u kreiranju optimalnog dizajna štanda koji spaja estesko i funkcionalno na najvišem profesionalnom nivou.
Turistička organizacija Srbije, na Svetskom vodećem sajmu turizma ITB u Berlinu, osvojila je nagradu BEA (Best Exhibitor Awards) u kategoriji „najbolji izlagač“.
Od 7. do 11. marta 2018. godine, studenti poslovne škole u Kelnu (CBS) u saradnji sa konsultantskom firmom Kompas GMBH i poslovnim timom ITB Berlin koristili su sofisticiran skup kriterijuma po kojima su se birali najbolji izlagači i to iz oblasti : dizajn, kreativnost, B2B u pogledu kadrova, informativne literature, aktivnosti / specijalne promocije, kao i ukupan utisak koji je izlagač postigao u jedanaest standardnih i dve posebne kategorije.
Atraktivnost štanda kao i prijatnost, kompetentnost i odgovarajuće osoblje u odnosu na veličinu štanda i jedinstveni izgled su takođe jedan od ključnih aspekata evaluacije.
Turistička organizacija Srbije dobila je nagradu za osmog najboljeg izlagača na sajmu ITB, Berlin.
Nagrade za najboljeg izlagača izdate su 17. put i postale su čvrsto uspostavljeni industrijski benchmark. Od svog osnivanja, BEA projekat je bio pod nadzorom Klausa Laepplea, dugogodišnjeg predsednika nemačke turističke federacije i počasnog predsednika nemačkog turističkog udruženja.
Za većinu dobitnika BEA nagrada za najboljeg izlagača označava uspeh u međunarodnom marketingu. Na najprometniji i vizuelno isplativ način, nagrada za najboljeg izlagača prikazuje brojne karakteristike i kulturnu raznolikost turizma, čime se poštuje faktor koji privlači posetioce sajma: moguće je postići najlepši i optimalan dizajn štanda.
Prvo mesto za Srbiju na MITT u Moskvi
Turistička organizacija Srbije, na vodećem sajmu turizma MITT, Moskva osvojila je prestižnu nagradu za celokupan nastup izlagača.
Sajam MITT ostaje ključni industrijski forum za turističke profesionalce što dodatno daje važnost činjenici da se nagrada odnosi na ocenu celokupnog nastupa izlagača, organizaciju štanda, predstavljanje turističkih proizvoda i marketinški pristup i dodeljuje se za sve segmente nastupa.
Na ovogodišnjem predstavljanju turističke ponude poseban akcenat stavljen je na promociju zdravstvenog turizma Srbije što pokazuje kolika zainteresovanost vlada na ruskom tržištu o ovom segmentu . U aprilu 2018. godine očekuje se studijska poseta velikog broja turoperatera ruskog tržišta koji će obići najjače destinacije u ponudi zdravstvenog turizma Srbije.
U sklopu predstavljanja turističke privrede i turističkih organizacija iz naše zemlje održani su brojni sastanci kao i kontakti sa najtiražnijim medijima poput Komsomoljskaja pravda, National geographic itd.