vesti

PRIDRUŽITE SE POKRETU UZ FCB INFERNO

Deluje kao da će mart 2020. dugo ostati zapamćen, ali ne po najlepšem proleću, već po velikom globalnom problemu koji nas je zadesio. Virus korona je usporio celu planetu, izazvao veliki strah, paniku, ugrozio živote i ograničio nam kretanje.

FCB Inferno iz Londona vam i u ovom trenutku daje ideju kako da se pokrenete!

Dok se ozbiljan procenat ljudi, nažalost, bori sa ovim virusom, drugi ga krive za izolaciju koja je sa njim došla. Sve je više slobodnog vremena koje je potrebno utrošiti, a ne upasti u psihološki vrtlog bespomoćnosti. Dobijamo brojne savete kako da ispunimo dan na kreativan i koristan način i sve je više kampanja koje nas podsećaju na mere koje treba da poštujemo.

Međutim, nisu sve te kampanje jednako efikasne!

Marketinške kampanje i dalje imaju ulogu da podignu svest, a sada je posebno bitno da svoj uticaj iskoriste na human način. U ovoj ulozi posebno se istakao FCB Inferno. Njihova podsticajna kampanja je, čini se, došla u pravom trenutku da nam olakša karantinske dane i ponudi predloge kako da ih provedemo uz što manje stagniranja.

Klijent FCB Inferna, Sport England, koji se bavi pružanjem podrške i podsticanjem ljudi na fizičku aktivnost, podržao je zdrav način života i važnost rednovnog vežbanja čak i u danima kada smo fizički pasivni, kada dosta vremena provodimo u zatvorenom prostoru i manje pažnje obraćamo na ishranu. Kampanja pod nazivom Join the Movement poziva ljude da se pokrenu i da ove dane provedu vežbajući, sami ili sa svojom porodicom.

Započeta je nizom objava na društvenim mrežama prilagođenih trenutnoj situaciji, koje imaju za cilj da motivišu na rekreaciju. Namenjena je svim uzrastima, muškarcima, kao i ženama i podstiče nas da svoje fizičke aktivnosti podelimo na društvenim mrežama uz korišćenje prepoznatljivog heštega #StayInWorkOut. Mnoga poznata imena iz (digitalnog) fitnes sveta podržala su ovu ideju i pridružila se izazovu.

Još jedna važna poruka Join the Movement kampanje jeste da pokušamo da ostanemo u svojim domovima i poštujemo propisana pravila.

Samo mi biramo kakve informacija konzumiramo i na koji način organizujemo svoje slobodno vreme. Neka nam ova kampanja bude dobar primer koji ćemo slediti kako bismo se više posvetili sebi, a što je manje moguće vremena provodili u panici i strahu.

Sada je vreme da budemo razumni, disciplinovani i pružimo podršku jedni drugima. A, usput, vreme je da pružimo podršku i svom telu. Pogledajte #StayInWorkOut i možda dobijete ideje kako da to učinite!