- Google Analytics u Turizmu
- Zašto je turizam poseban – kao proizvod i u kontekstu praćenja
- Google Analytics u turizmu
- Osnovni zadaci GA u turizmu
- Trend (destinacija, kategorizacija, proizvodi, geo)
- Segmentacija (geo, kanali, ponašanje)
- Uspjeh – Transakcije, mikro konverzije (oni koji su korak bliže putovanju)
- Search – Availability
- Youtube – učestvuje li video u konverziji
- Images – učestvuju li slike u konverziji
- Tab browsing – učestvuju li dodatni sadržaji u konverziji
- Sadržaj (Page vs Landing Page)
Gde pronaći korisne informacije iz Analitike za dobre turističke kampanje
- koje metrike su značajne za turističke analize
- tumačenje podataka
Google Analytics u turizmu napredno
- Search – Availability
- Site search
- Enhanced Ecommerce
- Custom Dimensions i Custom Metrics
Koji podatci u analitici će nam dati ideje za unapređenje poslovanja
- Čemu nam služe UTM tagovi
- Gde ih vidimo u analitici
Šta sve možemo preko AdWords-a da postignemo na Display i YouTube-u
Dan 2: 11.05.2018. od 10h do 18h Miroslav Varga:
Pravljenje oglasa za display kampanju u AdWords alatu i uvoz gotovih banera
- Koji display oglasi mogu da se prave u starom koji u novom nalogu
- Kada koristiti ponuđena rešenja
Povezivanje AdWords / Youtube naloga (kako i šta dobijamo)
- Pravljenje oglasa za YouTube oglašavanje
- Vrste ogasa u vide kampanjama
- Načini targetiranja
- Povezivanje AdWords i My Business naloga, affiliate location
- Ko može da postavi affiliate loation
- Kako koristiti affiliate location u exstenzijama
- Pravljenje oglasa u display kampanji na Google My Business nalogu
- Kontrola mogućeg potkradanja u display kampanjama
- kako otkriti uljeza i kako ga elimiisati
- Korišćenje RMKT (remarketing lista) iz YouTube u ostalim kampanjama
- Analiza povratnih podataka i šta optimizovati (Automatizacija kampanje)
- Dobra praksa automatizacija isplay kampanja
- Analiza povratnih podataka za Display kampanje i šta optimizovati
- Utisci sa Super Week-a 2018
Praktična primena Google Analytics-a u eCommerce
Dan 3 12.05.2018. od 10h do 18h Ivan Rečević:
- Koje sve metrike i dimenzije je neophodno pratiti za kvalitetan izveštaj e-Commerce sajta
- kako uočiti probleme i dobre stvari
- Pre analize – provera kvaliteta podataka koji se dobijaju šta sve može da se dobije
- Zašto je važno da sajt ima Enhanced Ecommerce Settings i na koje načine to može da se uradi
- Platforme, dodatci, bogati sloj informacija
Zašto je važno da na sajtu postoji izveštaj Shoping Behavior i kako ga koristiti za remarketing
- Napredno segmentiranje
- Pravljenje RMKT lista
- Checkout signali
Koja je razlika u izveštaju Product Performance i Sales Performance i šta je bitno pri njihovom podešavanju i povezivanju sa Analitikom
- Fakture, proizvodi i svi finansijski elementi
Šta nam govore izveštaji Assisted Conversions i Top Conversion Paths
- Dublja analiza
- Atribucija
- Čemu služi Secondary Dimension i kako pomoću njega možemo da obogatimo izveštaj
- Šta su Smart Goals i da li ih koristiti
- Kako Tag Manager olakšava rad u e-Commerce sajtovima standardni tagovi
- 3rd party tagovi
- Facebook pixel tagovi
- Utisak sa Super Week 2018
Tri dana sa Google stručnjacima će se održati 10. 11. i 12 maja, 2018. u Beogradu.