U okviru 49. Sajma obrazovanja (prateća manifestacija Sajma knjiga), na štandu u hali 2B (prizemlje), veličine 30 kvadratnih metara, biće izložena jedna jedina ali veoma vredna knjiga – SVEDOČANSTVA O JEDNOM VREMENU – O SVETU MARKETINGA NEKADA I SADA, projekat Žozefa Lončara, čoveka koji je postavljao temelje marketinga na prostorima ex Jugoslavije.
Pored izložene knjige kao jedinog izložbenog eksponata (!), na štandu će se dešavati niz aktivnosti objedinjenih pod motom: SAVETOVALIŠTE ZA MARKETING – POVRATAK KORENIMA
Domaćini štanda i organizatori ove nesvakidašnje korisne i potrebne inicijative, pozivaju zainteresovane, naročito predstavnike male i srednje privrede i preduzetnike, jasno – i druge javne delatnosti (kultura, sport, umetnost, obrazovan je, turizam…) da budu posetioci štanda, gde će moći da razgovaraju sa zvaničnim predstavnicima – koautorima knjige.
Predviđeno je da razgovori mogu da traju najduže do 45 minuta. Konsultantski razgovor je besplatan. To bi bila neka vrsta doprinosa, a za mnoge od posetilaca – i jačanje ličnog ugleda i same firme u kojoj rade, uz mogućnost uspostavljanja poslovnih odnosa.
Neki od učesnika su: profesor dr Milan Tomić (politički i sportski marketing); mr Igor Lazarević (upravljanje, planiranje, tržišni problemi i moguće aktivnosti); dr Dragan Jeremić (politički marketing, ekologija i publicitet); Jelena Šarenac Golubović (strateške komunikacije, poslovni planovi, korporativne komunikacije); mr Novak Radović (poslovni slučajevi); Lazar Džamić (digitalni marketing i internet); Đorđo Ivanišević (industrijski i grafički dizajn); i Žozef Lončač, osnivač i vlasnik časopisa Taboo.
Organizator je pokrenuo i akciju sakupljanja knjiga koje bi poklonio najstarijem nacionalnom strukovnom udruženju UEPS-u. Ovo nije prvi put da Žozef Lončar, osnivač, vlasnik i glavni urednik časopisa Taboo, organizuje ovakve aktivnosti. Pre dve godine svoju ličnu biblioteku od 1600 knjiga poklonio je Mokrogorskoj školi menadžmenta.
„Ako ste autor knjiga ili udžbenika, priložite svoja dela. Ako niste autor, poklonite nešto iz svoje lične biblioteke (ako je imate) ili kupite jednu knjigu iz marketinga i srodnih delatnosti. Neće smetati ako, slučajno, napravite izbor kao i drugi.“ – kaže se u obraćanju organizatora.
Predviđena je i sajamska cena za knjigu SVEDOČANSTVA O JEDNOM VREMENU – O SVETU MARKETINGA NEKADA I SADA koja je u konkurenciju žirija 63. Sajma knjiga za najviše priznanje: IZDAVAČKI PODUHVAT GODINE.
Kreativnost, znanje, informacije
U četvrtak, 25. oktobra, realizovaće drugi po redu u nizu od pet panela o više nego atraktivnoj i aktuelnoj temi: KREATIVNOST, ZNANJE, INFORMACIJE. Izabrana moderatorka, vanredna profesorka Dragana Jovanović, biće prijatno iznenađenje za mnoge: mediolog, predaje medijsku analizu, kreativno pisanje, odnose s javnošću na Fakultetu za kulturu i medije.
Mesto gde će biti održane manifestacije je uvek isto: Svečana sala upravne zgrade Beogradskog sajma. Od 15.15 do 16.45 časova (90 minuta).