Dobitnici nagrada na prvom Effie Awards Festivalu u Srbiji proglašeni su pre nekoliko dana u Hotelu Radisson Blu Old Mill Hotelu u Beogradu. Dva srebrna trofeja i šest bronzanih dodeljeno je najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu od 1. jula 2015. do 31. decembra 2016. godine.
Od ukupno četiri kampanje Leo Burnett Beograd- Publicis One Srbija agencije koje su nešle svoje mesto u finalu, agenciji je dodeljen Srebrni Effie u kategoriji Telekomunikacije za rad “Viber-vajber kampanja”, klijent Vip Mobile.
“Ponosni smo na činjenicu da smo na prvom Effie Srbija dobili ovu prestižnu nagradu, kao agencija sa jednim od ukupno dva dodeljena srebra (bez dodeljenog zlatnog priznanja). Viber Vajber kampanja bila je izuzetno uspešna i dokazala je da dobar “insight” donosi i veoma dobre rezultate. Iz godine u godinu Leo Burnett saradnja sa Vipom postaje sve bolja i bolja, što dokazuju kako same kampanje, tako i činjenica da je stručni žiri to prepoznao. S obzirom na uspehe naših kampanja i u ovoj godini, sa klijentom već uveliko razgovaramo gde ćemo proslaviti sledeće Effie nagrade. Čestitamo i svim ostalim dobitnicima” – rekli su iz Leo Burnett agenciji.