Ako ste analitičar koji zna da se pravi insight nalazi između redova ili kreativac koji razmišlja na drugačiji način, prijavite se na Super Konkurs. Pobednici će osvojiti dvogodišnje partnerstvo sa Super Karticom i ukupan nagradni fond od 75.000 EUR
Super Kartica, Mercator-S i Sberbank Srbija pozivaju kreativne agencije, fakultete, kompanije i pojedince iz oblasti data analitike, statistike, matematike i marketing istraživanja, da se do četvrtka 17. maja prijave na Super Konkurs, na email superkonkurs@superkartica.rs i učestvuju u velikom CRM takmičenju. Prilikom prijave potrebno je da se pošalju osnovni podaci organizacije, biografije članova timova i portfolio radova.
Na osnovu prijava, stručni žiri će izvršiti selekciju prijavljenih i sa onima koji prođu konkurs potpisati ugovore o poverljivosti i predstaviti im konkretne zadatke. Super Kartica ima bazu veću od 1.000.000 članova i deo te nepersonalizovane baze biće ustupljen kreativcima i analitičarima koji su spremni da se upuste u istraživanja oblasti kao što su „Analiza podataka i kreiranje insight-a“ i/ili „Kreativna upotreba podataka“.
Kriterijumi odabira za analitička i kreativna rešenja biće inovativnost, jednostavnost, izvodljivost i održivost.
Stručni žiri koji će obaviti odabir čine prof. dr Goran Petković, Marijana Kristić, strategic data konsultant, Žarko Malinović, generalni sekretar za trgovinu Privredne komore Srbije, Matija Protić, izvršni direktor marketinga u Mercator-S, Slavoljub Stanković, kreativni direktor u Mercator-S, Damjan Miočinović, direktor Sektora za održavanje sistema poslovnih aplikacija u kompaniji Mercator-S, Vladimir Milićević, data scientist u kompaniji Ringier, Aleksandar Milić, izvršni direktor Sektora marketinga i komunikacija u Sberbank Srbija, Dejan ivić, Co-brand Manager – Partnership and Digital Banking Department u Sberbank Srbija i Ljiljana Ahmetović, direktorka društva Super Kartice. Oni će nakon konkursa proceniti sva predložena rešenja i proglasiti jednog ili više pobednika koji će u dvogodišnjoj saradnji sa Super Karticom biti nagrađeni ukupnim iznosom od 75.000 EUR.
Lazar Džamić, jedan od vodećih svetskih digitalnih stratega i konsultant na projektu Super Konkurs, kaže da pametne kompanije u svetu već decenijama svoje težište marketinga stavljaju na oblast koja se zove CRM.
„Zrelost jednog tržišta se može meriti i time koliko su poslovne i marketing poruke koje se šalju potrošačima personalizovane i relevantne. Mogućnosti u ovom prostoru su spektakularne i Super Kartica ima priliku da u narednom periodu pokaže kako marketing inteligencija povećava prodaju, profit i zadovoljstvo potrošača“, rekao je Lazar Džamić.
Veliku prednost od CRM koncepta uvidele su privrede raznih zemalja, jer su potrošači ti koji svakim dolaskom u prodavnicu ili šoping diktiraju tempo i proizvodnje i prodaje.
„Na tržištu Republike Srbije postoji veliki prostor za unapređenje strateškog pristupa lojalnosti kupaca i zato sam siguran da će aktivnosti „Super kartice” na unapređenju CRM dovesti do boljeg razumevanja potrošača, kao i pružanje nove vrednosti za njene korisnike“, rekao je Žarko Malinović, generalni sekretar za trgovinu Privredne komore Srbije.
Istraživanje CRM modela nije prisutno samo u privredi, nego i u nauci. Upravo zato je član žirija i dr Goran Petković, profesor na Ekonomskom fakultetu u Beogradu.
„Kada se baza podataka o prethodnim transakcijama koristi na ispravan način, to onda predstavlja alat koji građanima štedi i vreme i novac“, izjavio je prof. dr Goran Petković.
Najveće svetske kompanije iz oblasti maloprodaje na vreme su krenule sa razvojem CRM marketinga. Zato Mercator-S u Srbiji godinama unazad pridaje važnost informacijama o ponašanju potrošača.
„Baza podataka Super Kartice i CRM pristup su jedni od najvažnijih resursa za našu marketing strategiju. To nam omogućava da u isto vreme razumemo potrebe celog tržišta, ali i svakog kupca pojedinačno, i da u odnosu na to kreiramo ponude po meri naših kupaca“, rekao je Matija Protić, direktor Područja marketinga u kompaniji Mercator-S.
Istraživanja poslovanja evropskih kompanija sa integrisanim CRM konceptom pokazuju da 60 odsto njih raste brže od konkurencije i proširuje tržište.
„Pored brojnih prednosti koje nude, savremeni CRM sistemi pružaju odličnu osnovu prilikom planiranja marketinških kampanja. Na ovaj način, imamo mogućnost da kroz efikasna kreativna rešenja tačno dođemo do naše ciljne grupe“, izjavio je Aleksandar Milić, direktor Sektora za marketing i komunikacije Sberbank Srbija.
Upravo zbog značaja koji CRM ima, organizovan je i Super Konkurs. Ako ste analitičar koji zna da se pravi insight nalazi između redova ili kreativac koji razmišlja na drugačiji način, prijavite se. Pobednici će osvojiti dvogodišnje partnerstvo sa Super Karticom i ukupan nagradni fond od 75.000 EUR.
„Kao jedan od najvećih programa lojalnosti u zemlji, Super Kartica ima čast da pozove institucije, kompanije i pojedince iz ove oblasti da nam se pridruže u razvoju najnovijih analitičkih i kreativnih rešenja, koja su ključna za kvalitetno uočavanje i razumevanje potreba i navika kupaca i potrošača“, naglasila je Ljiljana Ahmetović, direktorka društva Super Kartica.
Stručna komisija Super Kartice će pregledati prijavljene radove i na osnovu definisanih kriterijuma odlučiti ko će biti data partneri za 2018/19 godinu. Sva dodatna pitanja možete uputiti na mejl superkonkurs@superkartica.rs i odgovore ćete dobiti u roku od 24 sata.
Izvor: BIZLife
Foto: Promo