Danas se u Ljubljani treći put zaredom susreću lideri strukovnih udruženja advertising industrije Adriatic regije.
Prvi susret održan je 10. i 11. juna 2016. u Beogradu pod nazivom “Dijalogom u susret izazovima“, na inicijativu Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS). Drugi susret održan je tokom avgusta 2017. godine u Zagrebu.
Svi predstavnici su se saglasili da ima mnogo prostora u kom udruženja mogu međusobno pomoći jedni drugima i da treba delovati prevashodno na planu informisanja i edukacije.
Bez obzira na lokalne specifičnosti i nivo profesionalizacije sva udruženja se susreću sa istim ili sličnim problemima, rečeno je na skupu.
Zajednička su takođe i nastojanja aktuelnih rukovodstava da se aktivno odnose prema situaciji na tržištu i spremnost da se angažuju na uvođenju i afirmaciji standarda struke.
Oba prethodna susreta potvrdila su neophodnost čvršće saradnje u regionu.
Uoči trećeg susreta u Ljubljani, u razgovoru za Media Marketing Stephan Loerke, CEO Svetske federacije oglašavača (World Federation of Advertisers – WF) izrazio je spremnost za saradnju: „Zainteresovani smo za izgradnju mreže agencija u regiji i izgradnju naših odnosa s tim udruženjima“ – poručio je preko Media marketing portala.