FEFA, vodeći privatni fakultet za obrazovanje stručnjaka u oblasti ekonomije, novih tehnologija i kreativnih industrija i I&F Grupa, komunikacioni sistem koji posluje u 12 zemalja jugo-istočne Evrope i nordijskog regiona, prošle godine započelisu saradnju na master studijama ekonomije.
Zahvaljujući tome, studentima je pružena nova mogućnost – odabir jednog od tri modula/dodatna usmerenja: Marketing i menadžment, Poslovna ekonomija i Poslovna i finansijska analitika.
Stvarajući novu generacije ekonomista koji znaju kako da stvore novu vrednost za svoju kompaniju i usavrše se u jednoj od tri najatraktivnije oblasti ekonomije, ova saradnja rezultirala je, osim dodatnih usmerenja, i nizom izbornih predmeta. „Široko obrazovanje koje sam dobio ovde u oblasti marketinga i menadžmenta mi je omogućilo uvid u raznorazna znanja i dobre prakse, zbog čega sam dobio i dodatno unapređenje na poslu“, rekao je Damjan Marković, student ekonomije na usmerenju Marketing i menadžment. Tokom prethodne godine, Damjan je dobio i novi poslovni izazov u firmi u kojoj je zaposlen, te se sada nalazi na poziciji brend stratega.
I ove godine, do 29. oktobra, očekuje se upis nove generacije kako bi studenti imali priliku da, do početka nastave, odaberu izborne predmete i praktično naprave svoj program, u potpunosti usklađen sa njihovim ambicijama i interesovanjima. Kao i ranije, upisom master studija ekonomije, imaće mogućnost da slušaju i predmete master studija digitalne transformacije kako bi maksimalno proširili polje svojih interesovanja i stekli nova, komplementarna znanja.
Upravo o tome, govorili su studenti koji su imali priliku da tokom prošle godine odslušaju sva predavanja. Njihove utiske, pogledajte na linku u nastavku.