vesti

VREME JE ZA PORUKE U PENI

Velika uspešna Drive Cafe kampanja se nastavlja. Nakon jedinstvenog ručnog mlina postavljenog u centru grada, vreme je da ljubitelji kafe nauče veštinu pisanja poruka u peni.

Drive Cafe ovoga puta obogaćuje svoju ponudu aplikacijom Drive Cafe nastale zajedničkim radom agencija Digital Mind, Degordian i Communis. U pitanju je Augmented Reality (AR) aplikacija koja za cilj ima da upotpuni trenutke uživanja u šoljici čistog zadovoljstva spremljene po tradicionalnoj italijanskoj recepturi.

Kada korisnik preuzme aplikaciju sa Apple ili Google Playstore-a i svoj telefon usmeri na šolju Drive Cafe kafe, desiće se nešto sasvim neobično: lik sa šolje će oživeti, napustiti svoj položaj i ozabaviti realno mesto na kom se nalazite, bilo da je u pitanju klupica u prirodi, kancelarija ili držač za šolje na suvozačevom mestu. Lik sa šolje će vas, potom, provesti kroz nagradni konkurs i ponuditi mogućnost da kreirate vašu jedinstvenu poruku u peni kafe.

,,Ovo je jedinstvena platforma koja istovremeno ispunjava komunikacione ciljeve i pruža potrošačima aktivaciju kakvu još nisu imali prilike da vide u ovoj kategoriji. Ovo imidžno pozicionira Drive Cafe kafu kao moderan brend, blizak potrošačima, zabavan i jedinstven. Naravno tu je i taktička podrška prodaji kroz inovativne mehanizme’’, izjavio je Srđan Naumović, Client Service Director agencije Communis.

Putem ovog konkursa, umeće pravljenja crteža u kafi će biti dostupno svima. Drive Cafe AR nagradni konkurs je prvi od mnogih budućih projekata koji će se vezivati za Drive Cafe aplikaciju.

,,Želimo da našim potrošačima pružimo posebno iskustvo. Sada imaju priliku da obraduju drage osobe, a da pritom i sami osvoje nešto zaista vredno – šest meseci besplatne kafe! Kvalitet i dobar ukus su glavne prednosti Drive Cafe kafe. U prvoj fazi komunikacije želeli smo da nas naši potrošači zaista dobro upoznaju i da se u to sami uvere. Sada imaju priliku da uz dobar ukus komuniciraju poruke kroz naš brend. Na ovaj način pokazujemo da jedna od najvećih domaćih kompanija uspeva da isprati trendove koji će ne samo približiti korisnike brendu već i zbližiti korisnike međusobno’’, rekla je Marija Trkulja, brend menadžer za Drive Cafe u kompaniji NIS.

Nagradni konkurs će trajati od 9.12.2019. do 9.1.2020. na Instagram stranici ,,Sa nama na putu’’. Svako ko uzme učešće u konkursu dobija na poklon jednu kafu, dok će najkreativnije poruke na kraju konkursa osvojiti

svakodnevnu besplatnu kafu u trajanju od jedan, tri ili šest meseci.

Postavlja se glavno pitanje – šta biste vi poručili nekom u peni kafe?

Podelite tekst!