vesti

Zaključen UEPS-ov konkurs za 2019: preko dvestotine radova, ekspanzija radio spota

U sedamnaest kategorija raspoređeno je 250 projekata kroz koje je svoju kreativnost iskazala srpska oglašivačka industrija, spremna da, bez obzira na okolnosti, odgovori izazovu aktuelnih tržišnih prilika.

Ako prijavljene radove posmatramo kao refleksiju ukupne godišnje produkcije, moglo bi se reći da je srpska advertajzing scena i ove godine bila vrlo dinamična.

U ukupnom broju prispelih radova, integrisane kampanje godinama ukazuju na stabilan trend kompanija i brendova koji sistemski pristupaju komunikaciji sa tržištem koristeći miks raspoloživih komunikacionih alata i ulažu značajna sredstva u integrisane marketing komunikacije. Ove godine, među klijentima koji preferiraju usaglašavanje komunikacije sa zainteresovanim javnostima koristeći različite komunikacione kanale su najzastupljeniji proizvođači hrane i bezalkoholnih pića.

U kategoriji TV spota unazad par godina kontinuirano raste broj prijavljenih radova, a ove godine po broju prispelih projekata, ova kategorija je u samom vrhu.

Ono što je veoma prijatno iznenađenje je veoma veliki broj prispelih prijava za kategoriju radio spota, što govori u prilog činjenici da radio, uprkos inovativnim tehnologijama, živi svoj život i da je prisutan u životima i oglašivača i korisnika.

Ohrabrujuća je činjenica, već treću godinu zaredom  veliki broj radova u kategoriji Kreiranje robne marke odnosno identiteta koja je poslednjih godina bila u stagnaciji,što ukazuje na pozitivna proizvodno-tržišna dešavanja.

Kategorija društveno odgovornih kampanja je takođe u uzlaznoj liniji

Kategorija Art&Craft, uvedena pre tri godine, beležili takođe zanačajan broj prijavljenih radova.  Ovom kategorijom Udruženje je želelo da istakne, kako stvaralačko-umetničku komponentu, tako i pojedinca koji je u osnovi kreativnih rešenja.

Ove godine Udruženje će nagraditi i najbolji izdavački projekat odnosno knjigu, s uverenjem da bez dobre edukacije nema ni dobrog marketinga.

Najveći broj predlagača je očekivano iz redova marketinških agencija, ali ih ima i iz medija i oglašivača, što sve ukazuje na velika iskušenja pred koja će biti stavljen ovogodišnji žiri. I ove godine značajan je broj onih koje prvi put apliciraju za godišnju UEPS-ovu nagradu.

Žiri koji uskoro kreće sa radom, izvesno neće imati nimalo lak zadatak.

Podelite tekst!