vesti

Za McCann i UM Sarajevo četiri srebra na “No Limit Sarajevo Advertising Festivalu”

Na “No Limit Sarajevo Advertising Festivalu”, jedinom nacionalnom takmičenju u kreativnosti u organizaciji Media Marketinga, koji je zbog epidemiološke situacije prvi put održan u televizijskom formatu, agencije McCann i UM Sarajevo osvojile su četiri srebra. U live prenosu na televiziji Hayat, agencijama i oglašivačima iz Bosne i Hercegovine, koji su se sa svojim kreativnim idejama i radovima predstavili u 13 kategorija, dodeljeno je više od 40 nagrada, a Vesna Vlašić Jusupović, direktorka McCann Sarajevo, predsedavala je žirijem.

U prenos uoči dodele uključio se i Murat Zubčević, direktor agencije McCann Health Nordic, koji je podelio svoje utiske o izazovima i trendovima sa kojima se susrela farmaceutska industrija od početka pandemije.

Agencije McCann i UM Sarajevo, koje su prošle godine proglašene Agencijom godine, u vrlo izazovnoj, 2020. najviše uspeha ostvarile su u domenu digitalne komunikacije. Agencije su za klijenta Podravka, za program lojalnosti Igra počinje kada Lino nagrađuje i nagradnu igru Pronađi svoju prirodu, osvojile dva srebra, te jedno za klijenta Carlsberg BH, za kojeg su, u saradnji sa popularnim reperom Frenkijem, osmislile, i na Instagramu pokrenule muzički izazov Tuborg Challenge. U kategoriji ambijent, srebrom se okitila i ekipa koja je za The Coca-Cola Company učestvovala u širenju novogodišnjeg duha kreacijom Coke and Meal displaya.

McCann Sarajevo je ove godine imao i posebnu ulogu na festivalu, jer mu je organizator, kao prošlogodišnjem pobedniku, poverio zadatak predsedavanja žirijem. Tako je predsednica žirija “No Limit Advertising Festivala” bila Vesna Vlašić Jusupović, direktorka agencije McCann Sarajevo, koja ima višedecenijsko iskustvo u advertajzingu, a kako je ocenio organizator, krase je posvećenost industriji i spremnost da unutar nje širi pozitivnu energiju, te sklonost ka promociji kreativnosti.

Imali smo zaista težak zadatak da od velikog broja pristiglih radova odaberemo najbolje, ali mislim da sve nas u ovoj industriji treba posebno da raduje činjenica da je u ovoj, po svemu drugačijoj i nepredvidivoj, godini pristiglo dvostruko više radova. To nam je još jedna potvrda da kreativna industrija ne staje ni u doba karantene, već još jače i snažnije, birajući možda drugačije forme i kanale, nameće svoj značaj za razvoj različitih biznisa, utječući pritom i na svekolika kretanja u društvu. Čestitam svim pobjednicima”, poručila je Vesna Vlašić Jusupović.

Za razliku od prošlogodišnjeg festivala, na kojem su u takmičenju bili radovi nastali i u 2018. i u 2019. godini, ovaj put u konkurenciji su bili samo radovi objavljeni u 2020. godini, kada se komunikacijska industrija takođe suočila sa izazovima koje je nametnula pandemija koronavirusa. Uprkos pandemiji, želja za takmičenjem i više od 100 pristiglih radova, pokazatelji su uspeha i industrije i održanog festivala, potvrdili su iz Media Marketinga.

Podelite tekst!